Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564010
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  16.-18. gadus veco vienaudžu attīstība un psiholoģija    6
1.1.  Lomu un statusu institucionalizācijas sākuma stadija / dzīves ceļa vektora meklēšanas un sākotnējās izvēles stadija    6
1.2.  Formālo operāciju stadija    7
2.  Jaunieši un skola    8
3.  Vienaudžu saprašanās    9
4.  Draudzība un saticība    10
5.  Personības raksturojums    11
5.1.  Temperaments    11
5.2.  Raksturs    12
6.  Kas ir saskarsme un kontakts    13
6.1.  Grupas ietekme – komanda    14
7.  Kas ir konflikts un kas to izraisa    15
7.1.  Uzvedības taktika konfliktsituācijās    15
7.2.  Konfliktu signāli    15
8.  Vidusskolēnu tipiskās spriedzes    17
8.1.  Kas ir stress un tā izpausmes    17
9.  Vienaudžu savstarpējo attiecību analīze    19
9.1.  Pētījuma metodika un organizācija    19
9.2.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
Extract

Secinājumi
1. Izpētot Madonas 1. vidusskolas 10.-12.kl. skolēnu savstarpējās attiecības, nonācu pie secinājuma, ka starp vidusskolēniem nav izplatīta fiziska vardarbība un, lielākoties, slolēni ir draudzīgi. Tomēr skolotājiem audzināšanas stundās vajadzētu pievērst lielāku uzmanību vienaudžu savstarpējām attiecībām un organizēt kopējus pasākumus, kur piedalītos visi, tiktu attīstītas komunikācijas spējas, skolēni viens otru labāk izprastu, darbotos vienotā komandā un būtu vēl draudzīgāk noskaņoti;
2. Visi izvirzītie uzdevumi tika sekmīgi paveikti;
3. No teorētiskās daļas secinām, ka vienaudžu savstarpējās attiecības iespaido mūsu katra raksturs, temperaments, apkārtējā vide, komunicēšanās spējas utt. Pētnieciskajā daļā šie noteicošie personības attiecību faktori apstiprinājās;
4. Šī pētījuma nozīmīgums slēpjas tā saturā. Darbā tika iekļauts personības raksturojums, kurš parāda ar ko mēs viens no otra atšķiramies, tiek analizētas vienaudžu problēmas, konflikti un tiek rastas to atrisinājumu iespējas. Darbs var noderēt gan vecākiem, gan skolotājiem un pašiem skolēniem, esot savas identitātes meklējumos.
5. Pētījuma jautājums nav apstiprinājies. Vidusskolēnu attiecībās nedominē tikai nesaskaņas.

Priekšlikumi
1. Jauniešiem, kas cieš no vardarbības vai ir kādas citas prolēmas, ir izveidots Uzticības Tālrunis 8009000, kas palīdz un mēģina risināt problēmas ar sarunām pa tālruni un dažādiem treniņiem. Mērķis: uzlabot saskarsmi, atīstīt pašapziņu, paaugstināt pašvērtējumu, risināt konfliktsituācijas, atrast personības resursus, apzināties emocijas un mācīties paust tās sociāli pieņemamā veidā utt.
2. Lai parūpētos par skolēnu pašsajūtu skolā, jaunās paaudzes izglītības iespējām un drošu vidi, skolām ir iespēja pieteikties projektā ”Bērniem draudzīga skola”. Dokuments ir pieņemts 2002. gadā Ņujorkā. Tajā norādīts, ka bērniem piemērota pasaule ir tāda, kurā visiem bērniem un jauniešiem tiek nodrošināta kvalitatīva izglītība un plašas iespējas attīstīt savas individuālās spējas drošā un labā vidē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1245298
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register