Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593479
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Extract

SECINĀJUMI
Mūsdienu pasauli fundamentāli ietekmē sociālo mediju izmantošana. Tie ir kļuvuši par neatliekamu ikdienas sastāvdaļu gan personiskajā dzīvē, gan publiskajā sfērā.
Sociālie mediji ir īpaši nozīmīgi uzņēmumu un korporatīvās komunikācijas kontekstā. Proti, tehnoloģijām un medijiem attīstoties, uzņēmēji var ne tikai sasniegt savus patērētājus un potenciālos klientus ar dažāda veida un rakstura informāciju, bet arī nodrošināt atgriezeniskās saites veidošanu, sazinoties un mijiedarbojoties ar tiem. Protams, sociālie mediji nodrošina arī iespēju ātri un viegli sazināties ar citiem uzņēmumiem, reklāmdevējiem, u.c.
Viens no korporatīvās komunikācijas izaicinājumiem, ar kuru tās speciālistiem nākas bieži saskarties, ir krīzes komunikācija. Tā ir uzņēmuma komunikācija ar sabiedrību negaidītās, unikālās situācijās, kuras nepieciešams pēc iespējas ātrāk un efektīvāk novērst, lai neradītu uzņēmuma tēla, reputācijas, u.c. pasliktināšanās draudus. Tas, diemžēl, parasti sagādā zināmus izaicinājumus.
Krīzes ir iedalāmas, kā tīšām vai dabisku faktoru radītas. Tomēr, neatkarīgi no to veida, tās iespējams analizēt, izmantojot S. Finka (S. Fink) izstrādātos krīzes komunikācijas posmus. Kaut arī tie ir tapuši pirms aptuveni 30 gadiem, tos iespējams pielāgot arī komunikācijai sociālo mediju vidē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register