Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642387
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

- Piedāvāt pievienoto vērtību (klienta pieredzē), lai nostiprinātu un pakāpeniski palielinātu savas tirgus pozīcijas.
Atgriežoties pie sākotnējās tēmas – šie laiki liek mums ieguldīt līdzekļus klienta pieredzes veidošanā, lai aizstāvētu savas tirgus pozīcijas un novērstu klientu aiziešanu. Tā kā arī klientiem iestājies taupības režīms, ir ārkārtīgi svarīgi dot klientiem iemeslu palikt lojāliem tieši jūsu organizācijai, tās produktiem un pakalpojumiem.
Ekonomiskā situācija padara cilvēkus jūtīgākus pret cenas izmaiņām un intensificē konkurenci, līdz ar to arī liekot uzlabot saskarsmi ar klientu. Tā kā klienti uzskata, ka jūs samazināsiet izmaksas un līdz ar to kritīsies pakalpojumu kvalitāte, jums viņiem jāpierāda pretējais. Demonstrējot savu ziedošanos klientu labā un pilnveidojot saskarsmi ar klientu, tas atmaksāsies ne tikai krīzes laikā, bet arī ilgi pēc tam, kad pasaulei noskaņojums būs uzlabojies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1332126
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register