Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:650062
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mēs pastāvīgi sastopamies ar pavisam ikdienišķām problēmām un redzam, ka daži cilvēki ar tām pašām lietām tiek galā ievērojami īsākā laika sprīdī nekā mēs paši vai kāds cits mums līdzās. Tomēr mēs ne tikai novērojam citus, bet vērtējam arī paši sevi.
Mūsu pieredze pat bez tās zinātniskā izskaidrojuma rāda, ka viena un tā pati persona var vienā situācijā būt pārāka par mums, bet citreiz ievērojami atpalikt. Galvenā nozīme šajās atšķirībās lielākoties ir veicamā uzdevuma veidam: daži cilvēki, piemēram, rēķina daudz lēnāk nekā citi, toties valodnieciska rakstura uzdevumos ir daudz pārāki, un otrādi. Intelekts (lat. intellectus – prāts) ir intelektuālo spēju struktūra vai integrālā spēja risināt uzdevumus. Psiholoģijā dominē uzskats, ka intelekts vairāk reprezentē domāšanas operacionālo (instrumentālo) nodrošinājumu .
Daļa no mūsu intelekta, proti, domāšanas spēju galējā robeža tiešām ir iedzimta. Būtiski ir tas, ka mēs savas spējas vēlamies izmantot, cik intensīvi mēs tās lietojam un vingrinām. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register