Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678704
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Īss uzņēmuma un viesu uzņemšanas dienesta apraksti    4
1.  Pamatproblēmas apraksts    5
1.1.  Pamatproblēmas analīze, lietojot metodi MIND MAP    6
1.2.  Konkrētās problēmas apraksts    7
2.  Uzņēmuma darbinieku motivācija, tās veidi    9
2.1.  Materiālā motivācija    11
2.2.  Nemateriālā motivācija    13
2.2.1.  Nemateriālie labumi    15
3.  Problēmas novērtējums un risinājumi    20
Extract

Ievads

Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot tikšanās promonentu pilsoņu klubu biedri, dažādas biznesa, kā arī vietējās un nacionālās kompānijas. Viesnīca var kalpot par apkārtējai sabiedrībai saietu vietu.
Viesnīca varētu tikt definēta kā uzņēmums, kura pamatmērķis ir nodrošināt apmešanās iespējas plašai sabiedrībai un kurš piedāvā vienu vai vairākus no pakalpojumiem: ēdienus un dzērienus, numurus, kur viesiem apmesties, apkalpošanu numuros, dažādu dienestu pakalpojumus, veļas mazgāšanu, mēbeļu un kustamā īpašuma lietošanu.
Uzņemšanas dienests jeb recepcija praktiski ir pirmā, kas nonāk personiskā kontaktā ar viesiem. Katram viesim, kas ierodas viesu uzņemšanas dienestā, ir savas atšķirīgas vajadzības, vēlmes un cerības, bet viesnīcas uzņemšanas dienestā sākas to piepildījums. Uzņemšanas dienesta personālam jāveic reģistrācija, jāizsniedz viesiem numuru kartiņas, jāapkalpo viesu rēķini, jāatvieglo norēķināšanās process, jāsniedz informācija par viesnīcas piedāvātajiem pakalpojumiem un informācija par pilsētu. Uzņemšanas dienests ir starpnieks viesu sadarbībai ar istabeņu un inženiertehnisko dienestu. Uzņemšanas dienests saņem viesiem adresētās vēstules, zīmītes, pieņem faksus, iekasē naudu, maina valūtu. Uzņemšanas dienesta funkcijas un aktivitātes kalpo tam, lai atbalstītu visas darbības, kas notiek ar viesi, kā arī lai sniegtu viņam dažādus pakalpojumus. Daudziem viesiem uzņemšanas dienests asociējas ar visu viesnīcu. Tā ir gandrīz katra viesnīcas sniegtā pakalpojuma pirmsākums.


Īss uzņēmuma un viesu uzņemšanas dienesta apraksti

Reval viesnīcas ir vadošā viesnīcu ķēde Baltijas valstīs ar 7 viesnīcām galvaspilsētās Tallinā, Rīgā un Viļņā. Reval viesnīcas piedāvā kopumā 1689 istabas, 10 restorānus, 53 konferenču telpas un 3 kazino. Viesnīcu ķēde, kas pieder Norvēģijas nekustamo īpašumu investīciju kompānijai Linstow AS, pastāvīgi paplašinās un attīstās, šobrīd tajā darbojas 900 darbinieki. Tā ieņem līderes pozīciju visu Baltijas valstu viesnīcu tirgū un pakāpeniski attīstās savas darbības sfērā. Visas Reval Hotels viesnīcas atrodas Baltijas valstu galvaspilsētās. Reval Hotels pārvalda 7 viesnīcas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1132256
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register