Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:687984
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Adaptēšanās ievērojot dienas režīmu un disciplīnu    3
3.  Vai bērnam vajadzētu apmeklēt bērnu dārzu?    5
4.  Pieci klupšanas akmeņi, sākot apmeklēt bērnudārzu    7
4.2.  Esmu pieradis ēst, ko gribu    7
4.3.  Negribu gulēt pusdienlaiku    8
4.4.  Visas rotaļlietas gribu tikai sev!    8
4.5.  Neprotu rotaļa’ties ar bērniem!    9
5.  Vienu nedēļu bērnudārzā, divas slimo    10
5.1.  Kā atklāt slimošanas īsto cēloni    10
5.2.  Ko darīt, lai vārguļošanu pārtrauktu    10
5.3.  Grupiņas ikdiena – bērni šķauda un klepo    11
5.4.  Kad nekas īsti nepalīdz    11
5.5.  Sadarbība ar audzinātājām    11
6.  Secinājumi    12
7.  Izmantotā literatūra    13
Extract

Adaptācija ir visai plašs jēdziens, kas apzīmē organisma pielāgošanos videi, lai saglabātu izdzīvošanis svarīgu līdzsvaru. Cilvēks ir sociāla būtne, nesaraujami saistīts ar sabiedrību, saskarsmi, tāpēc būtiski ir apzināties sociālās adaptācijas jeb indivīda pielāgošanās videi procesa un rezultāta nozīmi. Adaptācija vidē ir nepārtraukts process, tomēr tās nozīme īpaši jāakcentē indivīda darbības un vides maiņas apstākļos.
Psiholoģijas vārdnīcā jēdziena “adaptācija” skaidrojumā minēts, ka ļoti svarīgs adaptācijas aspekts ir jaunās sociālās lomas pieņemšana. Tādējādi sociālā adaptācija ir viens no personības sociālizācijas pamatelementiem.
Adaptāciju saprot kā:
apkārtējās vides vides un sevis adekvātu uiztveri;
attiecību un saskarsmes ar apkārtējiem adekvātu sistēmu;
spēju pašorganizēties un mijiedarboties grupā;
spēju mainīt uzvedību, ņemot vērā citu cilvēku uzskatus.
Jauna dzīves situācija katram cilvēkam ir trauksmaina. Tas nozīmē, ka jaunos apstākļos katrs cilvēks pārdzīvo emocionālu diskomfortu. Emocionālā diskomforta stāvoklis izsauc iekšēju sasprindzinājumu, vērīgumu, grūtības gan intelektuālajā, gan personības attīstībā.
Vispārīgie uzdevumi, kas noņem personības trauksmainību:
mijiedarbība un sadarbība grupā;
labvēlīga attieksme vienam pret otru;
pozitīva gaidīšana (no pieaugušā puses);
empātija (bērns pret otru izturas tāpat kā pret sevi).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1207636
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register