Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:692831
 
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sensorā audzināšana vērsta uz to, lai iemācītu bērnu precīzi , pilnīgi un detalizēti uztvert priekšmetus, to daudzveidīgās īpašības un sakarus ( krāsu, formu, lielumu, izvietoumu telpā, skaņu utt) Psihologu pētījumi rāda, ka bez tādas apmācības bērna uztvere ilgi paliek pavirša, fragmentāra, netiek radīts vajadzīgais pamats vispārīgai prāta attīstībai.
Sensorās audzināšanas nozīmi labi izprata pirmsskolas pedagoģijas pārstāvji –F.Frēbelis, M,.Montesori,J.Tihejeva.
Ž. Piažē uzskatīja, ka svarīgākais ir bērna izziņas process. Bērnam 1 gada vecumā ir attīstījusies izziņas darbība, kas raksturo –
uztvere ( spēja izmantot vairākus analizatorus priekšmeta apgūšanā); informācijas apgūšana ( spēja uztvert dažādus toņus); kategorijas izdalīšana ( spēja apvienot līdzīgus priekšmetus);
atmiņas attīstība( spējīgs atcerēties bijušo un to arī izmantot). Piažē pirmos 2 gadus uzskata par sensomotorisko periodu. Bērna intelekts parādās caur viņa darbību. Uz iepriekšējās pieredzes pamata viņš apgūst jaunas darbības.
Bērns attīstoties iziet vairākas stadijas un katrā no tām dažādi iepazīstas ar pasauli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1140853
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register