Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:696263
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas būtība un nozīme    4
2.  Komunikācijas process    6
3.  Starppersonu komunikācija    8
4.  Komunikācijas kļūdas un barjeras    11
5.  Neverbālās komunikācija būtība, veidi    14
6.  Saskarsmes distance    18
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. Psiholoģijā vispārpieņemta ir komunikācijas izpratne kā informācijas nodošana un saņemšana, izmantojot kopējus simbolus, verbālus vai neverbālus. Latviskāk to varētu apzīmēt kā sazināšanos ar vārdu palīdzību vai bez tiem. Komunikācija ir informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina savstarpēju saprašanos. Tā ir informācijas, domu, un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Divpusēju komunikāciju raksturo atgriezeniskā saite, kas ir signāls informācijas sniedzējam par informācijas saņemšanu un saprašanas vai nesaprašanas pakāpi. Komunikācija ir nemitīgs process, tāpēc ir jāizmanto dažādi masu saziņas līdzekļi un metodes, lai nodotu īsto ziņu īstajiem cilvēkiem īstajā laikā. Pastāv milzīgs daudzums komunikācijas kanālu, kā arī dažādu metožu un līdzekļu, kurus jāmācās izmantot.
Dž. Eiders komunikāciju traktē kā procesu, kur ar vispārēju simbolu simbolu palīdzību tiek veikta domu apmaiņa starp cilvēkiem, tādējādi akcentējot simbolu nozīmi komunikācijas procesā. Iepriekšminētais ļauj formulēt šādus pamatatzinumus:
komunikācija ir saskarsme, kas sociālpsiholoģiskā pieejā tiek definēta kā tiešs vai netiešs sazināšanās process, kura mērķis ir ietekmēt partnera uzvedību, emocijas, nostādni un attieksmi, aktivitātes pakāpi darbību;
komunikācija ir process- secīga darbību virkne kāda rezultāta sasniegšanai;
komunikācija ir informācijas apmaiņas process;
komunikācijā ir iesaistītas vismaz divas personas;
komunikācija ir orientēta uz savstarpēju saprašanos.(1,5)
Parasti komunikācija notiek ar kādu nolūku. Nolūki var būt visdažādākie: iegūt nepieciešamo informāciju, pārliecināt komunikācijas partneri un likt viņam darboties, mainīt partnera viedokli, uzturēt partneru attiecības utt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1310667
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register