Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725690
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Arī pacienta informācijas konfidencialitātes aizsargāšana un respektēšana veicina labu saskarsmi ar klientu, jo bieži vien cilvēks kaunās par savām veselības problēmām, tāpēc ir svarīgi, ka farmaceits rīkojas profesionāli. Protams, ne vienmēr tas ir iespējams, bet profesionāļiem ir jāizvairās no konfliktu situācijas veidošanas un ar ārējo tēlu jāpārliecina par savu kompetenci un profesionālajām zināšanām. Lai stiprinātu kontaktu ar klientu, ir jāiegūst viņa uzticība, ko var iegūt pielietojot visus piecus ētikas pamatprincipus.
Ētikas principu darbība tik tiešām ir svarīga aptiekās, jo tie noder gan sasvstarpējās attiecībās ar kolēģiem, savas karjeras attīstībā un saskarsmē ar klientiem, tāpēc tie ir nozīmīgi katras aptiekas veiksmīgā darbībā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register