Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735120
 
Evaluation:
Published: 10.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lieciet klientiem justies īpašiem un vēlamiem    4
2.  Izrādiet prieku klientiem    5
3.  Padariet savu sveicienu sirsnīgu    5
4.  Veidojiet acu kontaktu    6
5.  Izkopiet savu balsi    7
6.  Izvēlieties sev piemērotāko smaidu    7
7.  Smejaties un jokojat kopā ar klientiem    8
8.  Sviniet svētkus kopā ar klientiem    8
9.  Ļaujiet klientiem justies kā zvaigznēm    9
10.  Izrotājiet savu darba vietu    9
  Secinājumi    11
  Izmantota literatūra    12
Extract

Klientu apkalpošana un darbs ar klientiem ir ļoti aktuāla tēma, tāpēc mēs to apskatīsim. Svarīga ir prasme saprasties un profesionāli strādāt ar klientiem. Es šajā referātā pastāstīšu, kas ir jādara, lai veidotos labas attiecības ar klientiem, kā izprast jebkuru klientu.
Nav viegli sastrādāties ar dažādiem cilvēkiem, darbā ar cilvēkiem gadās dažādi klienti un darbinieka pienākums ir izprast un apkalpot klientu, tā lai viņš būtu apmierināts un atgrieztos un uzņēmumu vēl un vēl. Svarīgi ir tas, lai klients justos īpašs un vēlams.
Katru dienu uz mums jātiekas un jāapkalpo daudz, dažādu cilvēku, tāpēc labi jāpiedomā pie mūsu izturēšanās, lielu lomu spēlē ne tikai pieklājības normas un vārdi, bet arī balss tonis, acu kontakts, žesti, mīmika. Mēs satiekamies ar dažādu tautu pārstāvjiem, viņi ir savādāki, viņu tradīcijas, kultūra, paražas, valoda, žesti un daudz kas cits atšķiras, bet tas nedrīkst traucēt, darbiniekam ir jāprot pielāgoties jebkuram klientam.
Rakstot šo referātu ir izmantotas vairākas grāmatas, apskatīti dažādi viedokļi un pievienots arī personiskais viedoklis. Ļoti noderīgi un pamācoši materiāli, kas nepieciešami labai saskarsmei un veiksmei biznesā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register