Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752602
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. solis
1) Jānoskaidro iemesli meitenes rīcībai
a) Sociālais pedagogs organizē meitenes pārunas ar psihologu, kuras laikā tieks noskaidroti skaidrāki iemesli, kāpēc meitene vēlējās izdarīt pašnāvību. Tiek novērti draudi rīcības atkārtošanai. Tiek novērtēts meitenes psihiskais stāvoklis un atbilstoši tam izvēlēta pareiza rehabilitācijas programma.
2) Jāpārtrauc klasesbiedru un skolotāju rīcību, kas apdraud meitene garīgo un fizisko veselību.
a) Sociālais pedagogs organizē sociālā pedagoga un psihologa pārunas ar klasi, kurā mācījās meitene Tiks noskaidrots, kāpēc viņi tā izturējās pret meiteni, noskaidroti pēdējos notikumu. Tikšanās laikā klasei tiek izskaidroti citu cilvēku tiesības un viņu pienākumi. Tiek izvērtētas iespējamās klasesbiedru sekas, kas vainīgi meitenes šī brīža situācijā – klasesbiedru administratīvo un kriminālo atbildību. (Izglītības likums - 3.1 pants, 54. pants, 55. pants. Bērnu tiesību aizsardzības likums.15.pants, 51. pants,57. pants, 59. pants )
b) Sociālais pedagogs vēršas pie skolas vadības, lai novērtētu skolotājas rīcību. Tiek noskaidroti iemesli, kāpēc klases audzinātāja nejaucās notiekošajā. Tiek izvērtētas iespējamas klases audzinātājas sekas – administratīvo un kriminālu atbildību.(Izglītības likums -15. pants. Bērnu tiesību aizsardzības likums – 51. pants )
3) Sociālais pedagogs kopā ar skolas vadību seko meitenes veselības stāvokļa attīstībai un rīkojas atbilstoši situācijai.
4) Sociālais pedagogs nodrošina psiholoģisko rehabilitāciju un nepieciešamības gadījumā seko rehabilitācijas gaitai.

6.Solis
1) Tiks izdarīt uzreiz tajā dienā, kad meitene ar māti vērās pēc palīdzības.
2) a) Tiek organizēts nedēļu pēc tā kā meitenē ar māti vēršas pēc palīdzības.
b) Tiek organizēts uzreiz pēc psihologa un sociāla pedagoga tikšanās ar klasi.
3) Notiek visu meitenes rehabilitācijas laiku.
4) 2-3. dienas pēc meitenes sarunas ar psihologu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1248140
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register