-
Biznesa kultūra Francijā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Vispārēja informācija par Franciju | |
2. | Biznesa Kultūra Francijā | |
2.1 | Biznesa kultūra (darba kultūra) | |
2.1.1. | Ikdienas etiķete iestādē | |
2.1.2. | Vadības stils | |
2.1.3. | Priekšnieku un padoto attiecības | |
2.1.4. | Sarunu stils | |
2.1.5. | Tikšanās | |
2.1.6. | Sarakste | |
2.1.7. | Apģērbs | |
2.2. | Komunkācija | |
2.2.1. | Sarunu tēmas | |
2.2.2. | Balss tonis, skaļums un runas ātrums | |
2.2.3. | Žesti un sejas izteiksme | |
2.2.4. | Fiziskā vide un fiziskā teritorija | |
2.2.5. | Acu kontakts | |
3. | Francijas kultūras analīze | |
3.1. | Pēc Gērta Hofstedes | |
3.1.1. | Varas distance | |
3.1.2. | Individuālisms/Kolektīvisms | |
3.1.3. | Virišķā / Sievišķā kultūra | |
3.1.4. | Izvairīšanās no neziņas | |
3.1.5. | Īsa vai gara laika plānošana | |
3.2. | Pēc Ričarda Luisa | |
3.3. | Pēc Edvarda T. Hola | |
3.3.1. | Augsta/zema konteksta kultūra | |
3.3.2. | Monohroniska/polihroniska kultūra | |
Secinājumi |
3.3.2 Monohroniska/polihroniska kultūra
Frančiem raksturīgāka ir monohroniskā kultūra. Frančiem ir ļoti svarīgs privātums, ir lietas par kuras viņiem nepatīk apspriest ar ne pārāk labi pazīstamiem cilvēkiem (finanses, ģimene, nodarbošanās). Viņi respektē privāto īpašumu. Viņi spēj labi koncentrēties uz konkrētu lietu.
Frančiem piemīt arī dažas polihroniskās kultūras īpašības, frančiem darbs nav īsti tas svarīgākais, kā jau bija minēts iepriekš, tad viņi strādā, lai dzīvotu nevis otrādāk. Frančiem ir arī tendence veidot savstarpējās attiecības.
Secinājumi
Izpētot Francijas biznesa kultūru esmu ieguvis daudz noderīgas informācijas, kas varētu noderēt saskarsmē ar frančiem. Pēc pētījuma veikšanas esmu uzzinājis daudz tādas lietas par frančiem, kuras iepriekš nebūtu zinājis un uz kurām būtu viegli iespējams iekrist un radīt ne to labāko iespaidu par sevi un zinot, cik cilvēkiem ir svarīgs pirmais iespaids būtu svarīgi zināt lielu daļu no šīs informācijas.
Frančiem ļoti raksturīgi ir izrādīt cieņu, viņiem nepatīk ar vēl ne tik labi pazīstamiem cilvēkiem apspriest informāciju par ģimeni, finansēm un nodarbošanos. Viņiem ir svarīgas visas sīkākās detaļas un viņi nebaidās jautāt, ja viņiem kaut kāda detaļa nav skaidra. Frančiem ļoti patīk debatēt. Frančiem ļoti svarīga ir neverbāla komunikācija (ķermeņa valoda,sejas izteiksmes, žesti, distance un acu kontakts). Frančiem patīk runāt ļoti gari. Francijā ir izplatīta hierarhija.
…
Biznesa kultūra Francija un analīze pēc E.Hall, R.Lewis un G.Hofstedes
- Biznesa kultūra Francijā
- Biznesa kultūra Lielbritānijā
- Slēpotāju uzvedības kultūra
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa kultūra Lielbritānijā
Research Papers for university9
-
Slēpotāju uzvedības kultūra
Research Papers for university12
-
Biznesa kultūra Spānijā
Research Papers for university10
Evaluated! -
Francijas biznesa kultūra
Research Papers for university17
Evaluated! -
Biznesa kultūra Latvijā
Research Papers for university6