Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:797889
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    5
1.1.  Jēdziena „motivēšana” definīcijas un skaidrojumi    5
1.2.  Motivācijas teorijas    6
1.2.1.  Ābrama Maslova vajadzību hierarhijas teorija    7
1.2.2.  Frederika Hercberga divu faktoru teorija    9
1.2.3.  Makgregora X un Y teorija    11
1.2.4.  Alderfera vajadzību teorija    11
1.2.5.  Deivida Makklellanda un Dž. Atkinsona „pieredzes vajadzību” teorija    12
1.2.6.  Norises motivēšanas teorijas    13
1.2.7.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    15
1.2.7.  Z teorija jeb “cilvēka potenciāla” koncepcija    16
1.2.9.  Motivēšanas veidi    18
2.  PĒTĪJUMA DAĻA    20
2.1.  Uzņēmuma SIA X raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma motivēšanas sistēma    21
2.3.  Praktiskās situācijas novērtējums un praktiskās problēmas    22
  SECINĀJUMI un PRIEKŠLIKUMI    24
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    37
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Lai darbinieks motivēti strādātu, nepietiek tikai ar ārējo motivāciju, arī pašam darbiniekam jābūt iekšējai motivācijai strādāt konkrētajā postenī.
2. Uzņēmumā SIA X darbinieku motivēšanai izmanto atalgojumu, papildus bonusus, speciālu apģērbu ražošanas darbiniekiem un veselības apdrošināšanu.
3. Lēmumus par izmantojamajiem motivēšanas veidiem pieņem uzņēmuma direktors un motivēšanas sistēmu izstrādā direktors kopā ar direktora vietnieku.
4. Motivēšanas mērķis ir sasniegts uzņēmumā, nodrošinot 4 produkcijas vienības dienā, tomēr nav sasniegts vadības uzstādījums , sasniedzot mērķi, saliedēt kolektīvu. Motivēšanas mērķis iespējams sasniegts tikai tāpēc, ka palielinājies pasūtījumu apjoms.
5. Uzņēmumā netaisnīgi tiek noteikts atalgojums un neadekvāti fiksēta informācija par nostrādātajām darba stundām.
6. Lielākā daļa darbinieku strādā uzņēmumā SIA X, tādēļ, ka tuvākajā apkārtnē ir maz citu darba iespēju, jo uzņēmums atrodas provincē.
7. Uzņēmumā ir slikts psiholoģiskais klimats, darbiniekiem netiek izteikta atzinība, bieži konflikti, slikta informācijas aprite starp struktūrvienībām, kas pazemina darba produktivitāti.
8. Uzņēmumā ir izaugsmes iespējas, bet tajā pat laikā vairākās esošajās darba vietās ir amatam neatbilstoši darbinieki.
9. Darbinieki ir neinformēti par uzņēmuma mērķiem, procesiem, kas izraisa darbiniekos nedrošību, šaubas par nākotni, bailes pazaudēt darbu un veicina tenku izplatīšanos.
10. Uzņēmuma vadībai ir autoritatīvs vadīšanas stils, tādēļ tiek pielietotas pārsvarā darbinieku sodīšanas stimulēšanas metodes. Tomēr šādas metodes veicina tikai piespiedu darba virzību, nevis motivē darbiniekus.

Priekšlikumi:
1. Lai darbinieki būtu motivēti, uzņēmumā SIA X laicīgi izmaksāt darba algas, kas būtu arī atbilstoši LR likumdošanai.
2. Novērtēt darbinieku darba izpildījumu un apmierinātību ar darbu, lai varētu noteikt atbilstošu atalgojumu katram darbiniekam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register