Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798021
 
Evaluation:
Published: 09.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Bērnu attiecības ar vecākiem    7
  Drošais pamats    7
  Emociju loma    9
  Vecāku bērnības pieredze    10
  Bailes no atšķirtības    10
  Mīlestība -Pamats    11
  Mīlestība starp vecākiem un bērnu    12
  Bērni domā iracionāli    12
  Bērnu attiecības ar vienaudžiem    13
  Emocionālais deficīts    13
  Nobeigums    15
  Izmantotie avoti un literatūra    17
Extract

Nobeigums
Šajā darbā autores mērķis bija, noskaidrot kādas ir vecāku un bērna savstarpējās
emocionālās attiecības un kādas ir attiecības bērnam ar vienaudžiem skolas sākuma gaitās. Analīzes gaitā autore aplūkoja vairākus aspektus, kā piemēram, drošā pamata izveidošana bērna emocionālajā vidē. Bērnam sākot iet skolā, ļoti svarīgi ir justies labi skolas vidē. It īpaši, mūsdienu skolā. Autore uzskata, ka ļoti svarīga loma ir tieši audzināšanā, kādas ir attiecības ar ģimenes locekļiem jeb audžu ģimenes locekļiem. Tas ir ļoti ietekmējošs faktors, sociālā vide. Viena no svarīgākajām atziņām ko izvirzījis Džons Boulbijs (Bowlby, 1998) ir tas, ka ļoti svarīgas ir bērna attiecības ar māti tieši pirmajos sešos mēnešos. Mātei jāvelta bērnam tik daudz uzmanības, cik nepieciešams (Bowlby, 1998). Centrālā loma, kur vecāku un bērnu savstarpējā loma rada izaugsmi un attīstību, jau sen atbalsta empīriski pierādījumi. Ir pierādīts, ka bērni ar drošu piesaisti, ir vairāk pieņemti savā vecuma grupā un saņem atbildes reakciju uz draudzību, un ir mazāk vientuļi, nekā tiem bērniem kuriem nav drošās piesaistes starp bērnu un māti (Chen, Lin & Li, 2012). Vecāku attieksme, uzvedība vienam pret otru vai pret citiem, kad bērns atrodas klāt vienmēr ietekmē bērna uztveri, reakciju un uzvedību.
Autore apskatīja arī tādu aspektu kā emociju loma, kas ir arī ļoti svarīgi
audzināšanas laikā. Vecākiem ir pašiem sava pieredze, filozofija un attieksme par savām emocijām un bērnu emocijām Pirms vecāki spēj mijiedarboties ar sava bērna emocijām viņiem ir jāprot sākotnēji mijiedarboties ar savām emocijām un viņu filozofiju ar emocijām (Gottman et al., 1997., kā minēts, Smith & Walden, 1999). Vecākiem ir jārada saviem bērniem pozitīva vide ne tikai droša, jo bērnam ir jājūtas droši ne tikai fiziski, bet arī emocionāli. Lai autore saprastu šo emocionālo lomu, autore analizēja zinātnisko rakstu par ‘’Bērna emocionalitāti, mātes meta-emocijas un bērna drošā pieķeršanās.’’ (The Role of Emotion in Parent-Child Relationships: Children’s Emotionality, Maternal Meta-Emotion, and Children’s Attachment Security (Fu Mei Chen , Hsiao Shih Lin ,Chun Hao Li, 2012), un vēl pāris zinātniskus rakstus, kuri ir uzskaitīti sekojošajā literatūras sarakstā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,77 €
Work pack Nr. 1338999
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register