Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799975
 
Evaluation:
Published: 02.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Situācijas apraksts.
Matemātikas stundās 9. klasē viens no skolēniem neko nedara, ir ļoti pasīvs, mēģina būt nemanāms. Uz skolotājas jautājumiem, kāpēc viņš nerēķina un nepieraksta neko kladē, skolēns saka, ka neko nesaprot, neredz, kas tiek rakstīts uz tāfeles, ka nav jēgas neko darīt, tāpat nekas viņam nesanāks, izrisinās kļūdaini. Skolotāja viņu izsauc pie tāfeles un mēģina viņam atkārtoti paskaidrot mācību vielu, kamēr zēns risina piemēru. Skolotāja izsauc skolēnu pie tāfeles pēc iespējas biežāk, tādējādi cenšoties parādīt, ka no kļūdām var mācīties un, ka viņš var atrisināt uzdevumus, tikai jānotic sev un jācenšas. Skolotāja īpašu uzmanību pievērš skolēna veiksmēm, neuzsver viņa kļūdas lieko reizi, jo saprot, ka skolēna priekšā ir eksāmens matemātikā.
Uzvedības mērķi.
Galvenais skolēna uzvedības mērķis ir izvairīties no neveiksmes. Viņš nemēģina neko darīt, lai nepieļautu kļūdas.
Skolotāja jūtas bezspēcīga, bet nepadodas, cenšas palīdzēt skolēnam sajust, ka viņš kaut ko var, cenšas celt viņa pašvērtējumu un ticību tam, ka viņš var un, ka viņš var mācīties arī no pieļautajām kļūdām nevis baidīties no tām.
Izmantotās stratēģijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register