Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822728
 
Evaluation:
Published: 12.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Personības psiholoģija    3
2.  Domāšanas departaments    4
2.1.  Domāšanas jēdziens    4
2.2.  Stereotipiskā domāšana    4
2.3.  Rādošā domāšana    4
2.4.  Tests par stereotipisko domāšanu    4
2.5.  Sakāmvārdu tests    5
2.6.  Deviņu apļu problēma    5
2.7.  Tests: Mākslinieks vai domātājs?    6
3.  Temperamenta departaments    8
3.1.  Temperamenta jēdziens    8
3.2.  Temperamenta teorijas    8
3.3.  Temperamenta tipa tests    10
3.4.  H. Aizenka psiholoģisko pamatīpašību noteikšana    11
3.5.  Flegmatiskā temperamenta raksturojums    11
4.  Rakstura departaments    14
4.1.  Rakstura jēdziens    14
4.2.  Rakstura klasifikācija    14
4.3.  H. Šmišeka tests raksturu akcentuāciju noteikšanai atbilstoši K.Leonharda koncepcijai    14
4.4.  Psihoģeometriskais tests    16
4.5.  Attieksme pret mīlestību    17
4.6.  Personības krāsu koda tests    18
4.7.  Lišera krāsu tests    18
4.8.  Bērnu pozīcijas ģimenē ietekme    19
4.9.  Tests: Vai es esmu agresīvs?    20
5.  Komunikācijas departaments    22
5.1.  Intraverts ka psiholoģiskais tips    22
  Kopsavilkums    23
  Avotu saraksts    24
Extract

Kopsavilkums

Studiju kursa Lietišķa saskarsme laikā bija lieliska iespēja uzzināt sevi no dažādām pusēm, saprast savus saskarsmes partnerus un viņu uzvedību, atklāt, ka var sadzīvot ar citiem cilvēkiem un viņu īpašībām. Tika apskatīti domāšanas, temperamenta, rakstura un komunikācijas departamenti.
Tika padarīti vairāki individuāli uzdevumi un testi, kuri palīdzēja izpētīt savu temperamentu un raksturu, analizēt savu domāšanu un komunikācijas spējas un atspoguļot personību. Vairākiem no tiem ir ļoti tuvi rezultāti, daļai es piekrītu daļēji. Pēc manām domām, visprecīzāk manu personību atspoguļo temperamenta tipa tests un H. Šmišeka raksturu akcentuācijas tipu tests. Visinteresantākais uzdevums, pēc manām domām, bija sadalīties pa grupām atkarīgi no bērnu pozīcijas ģimene un atrast kopīgas atmiņas un rakstura īpašības. Tas ne tikai palīdzēja vēlreiz izpētīt sevi, bet arī uzlabot attiecības kolektīvā.
Turklāt bija iespēja apskatīt personības psiholoģijas teorijas jautājumus. Man bija interesanti lekcijas laikā iedziļināties personības psiholoģijas vēsturē un zināmu psihologu uzskatos un teorijās.
Protams, ka bija iegūta jauna informācija par sevi. Dažas lietas es nevarēju pieņemt, tagad es saprotu, ka tās ir manas īpatnības, īpašības, ar kurām es atšķiros no citiem. Daži izmantotie informācijas avoti parādīja, kā sadzīvot ar citiem temperamentiem un raksturiem.
Pašizpētes darba iegūtas prasmes un informācija būs ļoti lietderīgas ikdienišķajā dzīvē, jaunu attiecību attīstībā un saskarsmē ar citiem. Tas dod reālu iespēju katram labāk izprast sevis paša galvenās vērtības, intereses un prioritātes, kā arī ņemt vērā citu cilvēku galvenās personības vajadzības. Tam ir liela praktiska nozīme cilvēku motivēšanā un konfliktu risināšanā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1351597
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register