Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:827781
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1.1.  Bērnu psiholoģiskā attīstība    3
1.2.  Vecāku nozīme bērnu psiholoģiskā attīstībā    3
2.  Bērna psihiskās attīstības raksturojums    3
3.  Bērna fiziskais raksturojums    4
4.  Bērna kognitīvās attīstības raksturojums    4
5.  Sešgadīga bērna izpēte    4
5.1.  Bērnu raksturojums    4
5.2.  Bērna uztvere    4
5.3.  Bērna atmiņa.    5
5.3.1.  Uzdevumu analīze    5
5.4.  Bērnu domāšana    5
5.5.  Runa    6
5.6.  Bērna uzmanība    6
5.6.1.  Uzdevums    6
5.6.2.  Uzdevumu analīze    6
5.7.  Bērna emocionālā attīstība.    7
5.8.  Bērna pašvērtējums.    7
5.9.  Saskarsme.    7
6.  Psiholoģiskie testi un aptaujas bērnam un viņu vecākiem.    8
6.1.  Vai bērns grib iet skolā?    8
6.2.  Ko viņa zina par skolu?    8
6.3.  Tests vecākiem    10
7.  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra saraksts    12
Extract

1.2. Vecāku nozīme bērnu psiholoģiskā attīstībā
Bērnībā nostabilizējās tādas personības aktivitātes kā ekstraversija un intraversija, trauksmainība un nemiers, uzticēšanās vai neuzticēšanās, emocionalitāte, sabiedriskums utt. Tā nostiprinās daudzu faktoru ietekmē, bet galvenokārt vecāku ietekmē. Atklāti sakot, cik daudz tiek prasīts no šī mazā bērna, lai viņš izaugtu par normālu cilvēku. Es domāju, ka ikviens mazulis vēlas kļūt pat tādu. Bet, vai viņš viens to varētu izdarīt ? Vai visi bērni izaug par normāliem pieaugušajiem? Cik daudz vardarbības ir šajā mūsu radītajā pasaulē! Kāpēc? Mēs paši to radām. Mēs neapzināmies, cik daudz ir jādot , lai šis mazulis, kas ir mūsu, izveidotos par to, ko skaisti mēs gribam. Ko mēs darām tā labā? Vairumā gadījumu – neko! Mēs neapjēdzam, cik liela nozīme - būt vecākiem. Vairumā gadījumu mēs laižam pasaulē mazuli, apģērbjam to, paēdinām un domājam, ka ar to pietiek. Domājam, ka būs citi cilvēki – audzinātāja bērnu dārzā, skolotāja skolā vai iela, kas bērnu uztaisīs par pieaugušo. Bet mēs aizmirstam, ka galvenā atbildība par bērnu ir bērnu vecākiem. Viņiem ir jāapzinās sava loma bērna acīs, jāsaprot viņš, kad bērns nāk pie tevis, arī tad, ja pavisam nav laika. Bērns nevar izaugt labs, ja viņam dotie apkārtējie piemēri būs slikti.

2. Bērna psihiskās attīstības raksturojums
Viens no pirmsskolas perioda psihiskās attīstības nosacījumiem ir rotaļu spēlēšana (lomu un sižeta), kad bērni sāk sevi identificēt ar noteiktām lomām, sāk ievērot rotaļu noteikumus, seko tiem līdzi. Līdz ar to tiek attīstīta paškontrole, kā arī normu izpratne, apgūstot sociālās uzvedības normas. Šī perioda attīstība ir pašā pamatā pārējo attīstības periodu rezultātiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1111733
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register