Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829956
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Rezumējot par emociju aicinājumu lietošanas problemātiku ietekmējošās komunikācijas procesā, jāsaka, ka pēdējā laikā pētniecība pamazām ir nobīdījusi malā stingro kognitīvo un emocionālo aicinājumu dalījumu un tas ir devis auglīgu augsni daudziem jauniem un nozīmīgiem pētījumiem, kas aplūko abus aicinājumu tipus mijiedarbībā. Visai interesantu diskusiju pētāmās tēmas sakarā piedāvā pēdējie pētījumi par emocijām, kā rāmjiem problēmu risināšanas un informācijas meklēšanas procesā, kā arī teorija par pašu ietekmējošās komunikācijas recepientu vajadzībām pēc emocionāla vai kognitīva aicinājuma.
Tomēr jāsaka, ka vēl aizvien konkrētās specifikas pētniekiem priekšā ir daudz izaicinājumu, kā, piemēram, izprast un izskaidrot, kādā veidā emocija ir spējīga rosināt citu emociju rašanās procesu. Problēmas vēl aizvien sagādā emocionālā un kognitīvā aicinājuma konverģences procesa izprašana un izskaidrošana. Ne velti sarežģītā abu aicinājumu veidu mijiedarbības pētīšana ir bijis galvenais arguments, kāpēc abi aicinājumu veidi tik ilgu laiku ir tikuši skatīti atsevišķi. Jāsaka arī, ka plašāka pētniecība emocionālo aicinājumu aspektā būtu attiecināma arī citu emocionālo aicinājumu pētniecību, jo pagaidām gandrīz nedalāma ietekmējošās komunikācijas pētnieku uzmanība ir pievērsta baiļu aicinājumu izpētei
Kā pozitīvs moments emocionālo aicinājumu pētniecībā būtu jāmin, ka jaunākajā pētniecībā pret abiem aicinājumu tipiem pētnieki izturas ar vienlīdz lielu nopietnību un kognitīvais aicinājums vairāk netiek uztverts kā viennozīmīgi efektīvāks pārliecinošās komunikācijas līdzeklis. Pietam jāsaka, ka atsevišķi pētījumi ir atklājuši, ka pastāv pārliecinošās komunikācijas jomas, kur tādas nozares, kā veselības aprūpes kampaņas vēstījumi, kas ir balstīti vairāk uz emocionālajiem aicinājumiem, nevis uz tabulām, līknēm un cipariem, dos ievērojami pozitīvāku rezultātu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1340270
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register