Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868726
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Attiecību veidošana ar klientiem    3
1.1.  Saskarsme ar klientiem    3
1.2.  Komunikācijas process    4
2.  Pirms viesu ierašanās...    8
3.  Viesim dodoties prom...    9
4.  Padomi labai personāla saskarsmei ar viesi    10
  Izmantotā literatūra    11  
Extract

4. Padomi labai personāla saskarsmei ar viesi
1) Vadītāja pozitīva attieksme pret saviem darbiniekiem radīs darbinieku līdzīgu attieksmi pret viesiem.
2) Viesis jānodrošina ar informatīvo komfortu, proti, lai personāls būtu informēts un spētu atbildēt uz jebkuru jautājumu, kā arī tiktu izmantotas saprotamas piktogrammas, kas valodas nepārzināšanas gadījumā palīdzētu orientēties uzņēmumā.
3) Labs serviss nozīmē ne tikai smaidīt viesim, bet panākt, lai arī viņš smaidītu pretim.
4) Lai sasniegtu izcilību (lielisku servisu), jārūpējas vairāk, nekā par saprātīgu uzskata citi, jāriskē vairāk, nekā par drošu uzskata citi, un jāsapņo vairāk, nekā par praktisku uzskata citi.
5) Cienīt viesa klātbūtni un izvairīties no privātām sarunām ar kolēģiem.
6) Skaidrot viesim katru savu darbību (rīcību), tā izvairoties no pārpratumiem.
7) Neviltots smaids, acu kontakts un labas svešvalodu zināšanas spēj atrisināt daudzas konfliktsituācijas.
8) Nekad neaizmirst pateikt klientam „paldies”. Vai tas būs mutiski vai rakstiski, viņš to novērtēs.
9) Nekavējoties likt viesim saprast, ka viņš ir ievērots, pat ja tajā brīdī personāls ir bijis aizņemts.
10) Viesnīcas darbiniekam jāatklāj sava sirds viesim, un tad arī viesis to atklās darbiniekam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register