Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870865
 
Evaluation:
Published: 14.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Secinājumi:
1. Grāmata „Understanding media: The extensions of man” ir veca, bet idejas, kas tur publicētas ir aktuālas joprojām.
2. Medijiem ir liela ietekme uz sabiedrību, tie veido sabiedrības uzskatus.
3. Televīzijā ir visefektīvāk uzņemamākā informācija, tāpēc ir labi, ka es informācijas iegūšanai es izvēlos tieši šo mediju.
4. Karstie mediji, kā filmas, radio aizrauj to lietotājus, tāpēc ir pieņemams, ka skatoties filmas es tajās spēcīgi iedziļinos.
5. Mūsdienās mēs visi esam atkarīgi no lietām, ko piedāvā elektrība – TV, radio, internets u.c. Mūs aizrauj šie mediji, tāpēc ikdienā šo mediju lietošana ir bieža.
6. Ziņojums ir medijs, nevis medija saturs. Mani aizrauj pati televīzija, nevis tās piedāvātie raidījumi.
7. Televīzija ir pārpildīta ar reklāmām, jo tā ir visefektīvākā produktu reklamēšanas vieta.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1332245
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register