Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880314
 
Evaluation:
Published: 16.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Konflikta raksturojums    7
1.1.  Konflikta jēdziena raksturojums    7
1.2.  Konflikta veidi    10
1.2.1.  Iekšējais konflikts    12
1.2.2.  Starppersonu konflikts    14
1.2.3.  Starpgrupu konflikti    17
1.3.  Konfliktu cēloņi    19
1.4.  Uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās    24
1.5.  Konfliktu risināšanas veidi    34
2.  Valsts iestādes X darbinieku konfliktu cēloņi un uzvedības stratēģijas konfliktu situācijās analīze    40
2.1.  Valsts probācijas dienesta raksturojums un struktūra    40
2.2.  Konfliktu cēloņu analīze Valsts iestādē X    45
2.3.  Uzvedības stratēģiju konfliktu situācijās analīze Valsts iestādē X    51
  Secinājumi    62
  Priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras saraksts    65
  Pielikumi    67
Extract

Kā viens no nozīmīgiem faktoriem, kas ietekmē organizācijas darbību ir darbinieku savstarpējās attiecības. Arvien aktuālāka problēma kļūst personāla savstarpējās nesaskaņas, strīdi un interešu sadursmes, kā arī kolēģu pastāvīga apvainošana un kritizēšana, ko mēs vienā vārdā saucam par konfliktiem.
Jēdziens „konflikts” ir radies no latīņu valodas, kas latviski nozīmē – stāties pretī, pretoties, pretēju interešu, uzskatu un tieksmju sadursme, asas domstarpības.[8 ,160].
Konflikts vienmēr ir sarežģīts un daudzpusējs sociāls fenomens. Tajā piedalās visdažādākās puses: indivīdi, sociālās grupas, nacionāli – etniskas apvienības, valstis un valstu grupas, kuras vieno un tie paši mērķi un intereses. Konflikti rodas visdažādāko iemeslu un motīvu dēļ: psiholoģisko, ekonomisko, politisko, vērtību, reliģisko. Bet katrs no mums zina, ka personība pati par sevi ir pretrunīga un pastāvīgi ir pakļauta pretrunām un stresiem.
Tā kā cilvēku dzīve ir pretrunu pilna, tad konflikts ir neatņemama dzīves sastāvdaļa jau no tā brīža, kad mēs pirmo reizi stājamies kontaktos ar citiem cilvēkiem.
Konflikts ir pretrunu saasināšanās augstākā pakāpe. Katra konfliktā iesaistītā puse dara visu, lai tiktu pieņemts tās viedoklis vai mērķis. Konfliktu iemesli ir dažādi, taču tiem ir kopējas īpašības – izjaukt pastāvošo kārtību, meklēt jaunus patiesības kritērijus, izvirzīt jaunas savstarpējo attiecību normas un pieprasīt to atzīšanu un kanonizēšanu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1250183
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register