Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887864
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 65 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  Komunikācijas būtība un veidi    11
1.2.  Komunikācijas veidi organizācijā    17
1.2.1  Iekšējā un ārējā komunikācija    17
1.2.2.  Formāla un neformālā komunikācija    21
1.3.  Sabiedriskās attiecības kā komunikācijas nodrošināšanas instruments    27
1.4.  Efektīvas komunikācijas ar sabiedrības grupām noteikumi    30
1.5.  Komunikācijas veidi pašvaldībās    33
2.  Komunikācijas situācijas izvērtējums Virešu pagasta pārvaldē    39
2.1.  Virešu pagasts: raksturojums un pārvaldes funkcijas    39
2.2.  Pārvaldes komunikācijas plūsmas organizēšana un galvenie līdzekļi    45
2.3.  Komunikācija iedzīvotāju vērtējumā    49
3.  Rekomendāciju kopums Virešu pagasta komunikāciju efektīvākai organizēšanai    54
3.1.  Pagasta attīstības plāni, projekti un vīzija    54
3.2.  Komunikācijas efektivitātes paaugstināšanas un sadarbības nodrošinājuma paņēmieni    57
3.3.  Nodrošināšana ar informatīvajiem materiāliem    60
3.2.1.  Laikraksti un drukātais materiāls    61
3.2.2.  Radio un Televīzija    70
3.2.3.  Internets    72
  NOBEIGUMS    77
  Izmantoto avotu saraksts    80
Extract

NOBEIGUMS
Pastāv daudz un dažādi veidi kā komunicēt un veidot komunikāciju ar sabiedrības grupām/mērķauditoriju. Galvenie komunikāciju veidi ir ārējā un iekšējā komunikācija, kuras vēl tiek iedalītas formālajā un neformālajā komunikācijā un daudz citos dažādos veidos.
Vārds komunikācija ir radies no latīņu darbības vārda communico (padaru kopēju, sasaistu), tas nozīmē dalīties domās, sarunāties, sadarboties, sazināties.
Katram uzņēmumam vai organizācijai, ir jāizvērtē vai komunikācija ir efektīva, pietiekama un vai vispār notiek komunikācijas process. Ikviena organizācija vēlas nodot informāciju savai mērķauditorijai, svarīgi, lai informācija sasniegtu vēlamo mērķauditoriju un tiktu uztverta, kā arī saprasta pareizi: tas var notikt tikai tad, ja mērķauditorija izvēlēta pareiza, organizācijas mērķiem atbilstoša. Šajā procesā ļoti svarīga ir atgriezeniskā saite, lai tā veidotos informācijai ir jābūt nepārprotamai, skaidri un precīzi formulētai.
Cilvēki un viņu uztvere ir dažāda, tas, bieži vien, varbūt par iemeslu dažādiem pārpratumiem, tāpēc pareiza mērķauditorijas izvēle un precīza informācijas noformulēšana ir tik nozīmīga.
Katra organizācija izmanto dažādus komunikāciju veidus, lai sasniegtu mērķauditoriju - iekšējo un ārējo, formālo un neformālo, verbālo un neverbālo, kā arī personisko, rakstisko un elektronisko.
Mūsdienās svarīgākais komunikācijas nodrošināšanas instruments ir sabiedriskās attiecības. Sabiedrisko attiecību mērķis ir iepazīstināt esošos vai potenciālos klientus, sabiedrību ar uzņēmumu vai organizāciju, veidot attiecības ar patērētājiem, investoriem, plašsaziņas līdzekļiem, kā arī lai veidotu imidžu/priekšstatu par organizāciju. Sabiedriskās attiecības ir attiecību veidošana ar cilvēkiem, apstākļos, kuros darbojas organizācija. Sabiedriskās attiecības ir katras organizācijas nozīmīgs instruments, tās parasti veido sabiedrisko attiecību speciālisti, kas ir mācījušies un zina kā tās darbojas un kas katrai konkrētai organizācijai nepieciešams.
Katrā organizācijā sabiedrisko attiecību speciālistiem ir dažādi darba pienākumi, pats svarīgākais un galvenais pienākums ir publikāciju un dažādu citu materiālu sastādīšana rakstveidā, prasme labi uzrakstīt materiālus ir viena no svarīgākajām īpašībām, kas nepieciešama sabiedrisko attiecību speciālistam.
Darba autore piekrīt filozofijas zinātņu doktores Sandras Veinbergas apgalvojumam, ka efektīva komunikācija ir tikai tad, ja ir apmierinātas abas puses.
Pašvaldība, kā arī jebkura cita organizācija, izmanto visus iepriekšminētos komunikāciju veidus, lai nodotu informāciju iedzīvotājiem. Ja komunikācijas process ir pārdomāts, saskaņots un mērķtiecīgs, tad komunikācija starp pašvaldību un iedzīvotājiem veidojas bez būtiskām problēmām. Darba gaitā autore apskatījusi Virešu pagasta pārvaldes komunikācijas problēmas ar sabiedrības grupām.
Pētījuma rezultāti pierāda, ka pastāv dažādas komunikāciju problēmas. Iedzīvotāji uzskata, ka komunikācijā trūkst būtiska lieta, atgriezeniskā saite - pārvalde sniedz informāciju, bet nepiedāvā veidus kā iedzīvotāji varētu reaģēt vai izteikt savu viedokli par notiekošo. Kā aktuāla problēma tiek minēta pagasta mājas lapa, jo tajā netiek aktualizēta informācija, trūkst, pēc iedzīvotāju domām, svarīgas sadaļas, tādas kā forums un e-pārvalde. Tādējādi, pētījumu rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi – pagasta pārvalde komunikācijā ar sabiedrību netiek pietiekoši izmantoti sabiedrisko attiecību līdzekļi un tehnoloģijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1325783
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register