Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901546
 
Evaluation:
Published: 06.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Ciltskoka nozīme    4
1.2.  Radniecība un raduraksti    6
1.3.  Radniecības pakāpju un līniju noteikšana    10
1.4.  Avoti, to klasifikācija un nozīme ciltskoka veidošanā    13
2.  Pētnieciskā daļa    17
2.1.  Ciltskoka izveide    17
2.2.  Ciltskoka analīze    19
2.3.  Osvalda Kukura dzīvesgājums    19
2.4.  Osvalda Kukura atmiņas    20
  Secinājumi    24
  Izmantotie literatūras avoti    25
  Pielikumi    26
Extract

Es aicinu visus jauniešus, kuriem radoši nemierīgs prāts, izmēģināt savus spēkus zinātnē, vienalga – teorētiskajā vai praktiskajā. Zinātne nepieviļ. Bet kā paškontroles nolūkā pašam sevi pārbaudīt? Iedomājieties meiteni, kurai vecmāmiņa atstājusi daudz skaistu krāsoju dziju kamolu. Ja viņa spēj tikai noskatīties uz tiem un nemēģina sev kaut ko noadīt vai iztamborēt, viņa nekad neapgūs šo skaisto tautas mākslu, negūs no kamoliem nekādu gandarījumu, jo kamolu nevar uzģērbt. Tad labāk atdot dziju citai meičai, kurai pirksti niez un adatas zib.

Secinājumi
1. Ciltskoka veidošana ir sarežģīts un pacietīgs darbs, jo:
o Jāatrod un jāapstrādā nepieciešamā informācija,
o Jāzina ciltskoka veidošanas principi,
o Jāpārdomā tālāka ciltskoka veidošanas metodika,
2. Ir dažādi ciltskoka attēlošanas veidi, x dzimtas ciltskoks veidots, izmantojot vertikālo lejupejošo variantu.
3. Domājot par x dzimtas ciltskoka saglabāšanu nākamajām paaudzēm, tas jāpapildina ar jauniem datiem, jāveic dziļāka atsevišķu zaru analīze, kā arī jāizmanto IT.
4. Savācu informāciju no preses izdevumiem un interneta par dzimtas koka veidošanas pamatiem, informāciju par vietām, kur iegūt ziņas par senčiem, iepazinu dažādas ciltskoka pētīšanas metodes.
5. Aptaujāju savus radiniekus – vecākus, vecvecākus u.c. par viņu pagātni – dzimšanas gadu, vietu, dzīvesvietu, skolām, kurās tie mācījās, kā arī uzklausīju dažādus dzīvesstāstus un notikumus no viņu un citu senču pagātnes.
6. Informāciju meklēju arī arhīvos un dokumentos internetā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register