Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909593
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mazajiem bērniem kolektīvā apziņa un vienošanās notiek pedagoga vadīta. Trīsgadīgie bērni jau spēj noorganizēt rotaļu - « Būvēsim māju !»
Mazākos bērnus vada pedagogs, bieži aktīvais līderis, sadarbībā ar pedagodu. Konflikti parasti ir saistīti ar mazo bērnu saskarsmes iemaņu trūkumu, neprasmi rotaļāties ar citiem bērniem, dalīties rotaļlietās.

9.Grupā, varētu teikt, ir izveidojušās divas grupiņas- 2 un 3 gadīgie bērni. Šīs grupas nav īpaši noturīgas, ja bērniem rodas kopējas intereses un viņus aizrāvis kāds darbības process vai vai rotaļa, tad bērni sadalās grupiņās pēc interesēm, neskatoties uz vecuma iedalījumu.

10. Mūsu grupiņā nav neviena bērna, kurš būtu izstumts no grupas. Ir bērni- vientuļnieki, bet viņi ir iekļauti grupā un savu vientuļnieka dzīvi ir izvēlējušies paši, viņi orientējas uz savām interesēm. Piemēram: Ņ(z)3P-zēns grupā ir labi ieredzēts, bērni ar viņu labprāt rotaļājas, sarunājas, bet viņš nevēlas kontaktēties. Viņš labprātāk -zīmē, skatās grāmatiņas viens pats. Bērnam bija grūti adaptēties bērnu dārzā, bērnam ir arī runas problēmas, viņš ir bailīgs un kautrīgs, bet bērni ar viņu labprāt kontaktējas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register