Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911344
 
Evaluation:
Published: 27.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  Pusaudžu kognitīvā attīstība    4
  Pusaudžu fizikā attīstība    7
  Pusaudža personības attīstība    11
  Motivācija    14
  Motivēšanas paņēmieni    16
  Mācību motivācijas veicināšana    17
  SECINĀJUMI    22
  BIBLIOGRĀFIJA    23
Extract

Secinājumi
Izpētot pusaudža vecumposmu un motivāciju mācībās atliek secināt, ka pusaudžu vecumposms ir ļoti sarežģīts gan pašiem pusaudžiem, gan viņu vecākiem, gan skolotājiem. Pārmaiņas viņu kognitīvajā, fiziskajā un personības attīstībā ļoti ietekmē viņa psiholoģisko stāvokli, attiecības ar pieaugušajiem, vienaudžiem. Pusaudži ir ļoti nepatstāvīgi, viņus var viegli iespaidot gan vecāki, gan skolotāji, gan skolas biedri, kas ne vienmēr var būt pozitīvi.
Pusaudža domāšana sāk mainīties, viņš sāk domāt elastīgi, analizē, risināt problēmas daudzpusīgi un pamatot savus iegūtos rezultātus. Rodas noturīga un apzināta uzmanība, kas palīdz sekot mācību vielai stundās. Lai pusaudža uzmanība tiktu piesaistīta mācībām stundās, skolotājam ir jāmāk pasniegt mācību materiāls tā, lai tas būtu interesants un bērnam būtu motivācija klausīties un uzzināt vairāk, jo bez intereses nebūs motivācija kaut ko iemācīties.
Pusaudža nevienmērīgā attīstība arī var iespaidot viņa motivāciju, jo pusaudžu gados bērni lielu vērību pievērš ārējam izskatam, novērtē viens otru un cenšas līdzināties savam ideālam. Uztraukums par savu izskatu, neiederēšanās kādā vienaudžu grupā vai problēmas sporta stundās veiksmīgi izpildīt vingrinājumus var novērst skolēna uzmanību no mācībām līdz ar to viņa motivācija būs maza.
Pusaudža motivāciju bieži var iespaidot atzinība no skolotāju, vecāku, vienaudžu puses, kas viņu motivētu censties arī turpmāk, lai iegūtu atkārtoti atzinību, uzslavu vai labo atzīmi, bet ar uzslavām nevajag pārspīlēt un jāmāk to izteikt vajadzīgā brīdī. Tāpat arī vecāku, skolotāju un vienaudžu attieksme pret pusaudzī var veicināt mācību motivācijas mazināšanos. Skolotāja aizrādījumi, vienaudžu smiekli vai zobošanās, ja bērnam klasē kaut kas nesanāk vai viņš ir izdarījis ko nepareizi.
Mācību motivāciju un sekmes var iespaidot attiecības ģimenē, konflikti ar vecākiem, kas var vai nu motivēt bērnu mācībām, vai arī nemotivēt, jo bērns pārdzīvo problēmas ar ģimenes locekļiem un nespēj koncentrēties un domāt par mācībām. Arī vienaudži un draugu loks var iespaidot bērna motivāciju.
Katrs bērns ir atšķirīgs līdz ar to skolotāja uzdevums ir saprast un atrast īsto pieeju jebkuram bērnam, lai celtu viņa interesi mācībās un līdz ar to arī viņa motivāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register