Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:935989
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sociālajā psiholoģijā jēdziens „stereotips” nozīmē vispārinātu, vienkāršotu
priekšstatu par cilvēku, balstoties uz viņa piederību noteiktai sociālai grupai ( dzimumam, tautībai, vecumam, profesijai utt.) Sākotnēji šis vārds tiešām tika lietots kā sinonīms vārdam „aizspriedums” – negatīva attieksme pret kādu cilvēku. Stereotipi bieži vien ir arī pozitīvi, tie raksturo cilvēka uztveres īpatnību, stereotipi palīdz vieglāk un ātrāk orientēties citos cilvēkos. Stereotipi komunikācijā ļauj pievērst uzmanību dažādiem mijiedarbības aspektiem, ne tikai informāciju par otra cilvēka personību. Stereotipi būtiski raksturo cilvēka uzvedību.
Nozīmīgākie stereotipi:
Dzimuma: Stereotipi par to kāds ir tipisks vīrietis un tipiska sieviete. Saskaņā ar šo vīrieši ir – dominējoši, patstāvīgi, agresīvi, demonstratīvi, uzņēmīgi un izturīgi - lietišķās īpašības. Sievietes – maigas, pakļāvīgas, izpalīdzīgas, gādīgas un biedriskas – īpašības, kuras nozīmīgas savstarpējās attiecībās.
Sievietes labāk nekā vīrieši uztver ķermeņa valodu. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1310286
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register