Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:947792
 
Evaluation:
Published: 25.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Komunikācija    4
1.1.  Komunikācijas process    4
1.1.2.  Saskarsme kā komunikācija    9
1.2.  Neverbālā komunikācija    10
1.3.  Verbālā komunikācija    11
2.  Komunikācijas funkcijas un veidi    12
2.1.  Saskarsmes veidi    13
3.  Iekšējā un ārējā komunikācija    16
3.1.  Iekšējā komunikācija    16
3.1.1.  Komunikācija ar darbiniekiem    16
3.1.2.  Personiskā komunikācija    17
3.1.3.  Rakstiskā komunikācija    18
3.1.4.  Elektroniskā komunikācija    18
3.2.  Ārējā komunikācija    18
3.2.1.  Ārējā formālā komunikācija    19
3.2.2.  Arējā neformālā komunikācija    20
3.2.3.  Ārējā elektroniskā komunikācija    20
4.  SIA X iekšējās un ārējās komunikācijas analīze    22
4.1.  SIA X raksturojums    22
4.2.  Pētījuma metodes    22
4.3.  Datu analīze, interpretācija    23
4.4.  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Extract

Izstrādājot šo darbu, jānovērtē kāda ir uzņēmuma iekšējās komunikācijas būtība, efektivitāte un loma, kā tā ir izveidota? Jāaplūko darbinieku savstarpējo attiecību sistēma un cik āri notiek informācijas nodošana. Kādi komunikāciju veidi galvenokārt pastāv šajā uzņēmumā? Kas ir atbildīgs par iekšējo komunikāciju? Vai darbinieki ir pietiekami iesaistīti iekšējās komunikācijas procesos?
Kā pētīšanas objekts, ir izvēlēts SIA X Zviedrijas meita uzņēmums, kurā iekšējās komunikācijas sistēma nav sevišķi liela, taču tā sekmē veiksmīgu uzņēmuma procesu un labus gala rezultātus.
Studiju darba mērķis – pētīt SIA X uzņēmuma iekšējo un ārējo komunikāciju un, darbinieku lomu pamatdarbību jautājumu risināšanā.
Studiju darba uzdevumi:
1. Analizēt literatūru par komunikācijas procesiem.
2. Veikt praktisku iekšējās un ārējās komunikācijas izpēti SIA X uzņēmumā
3. Izstrādāt priekšlikumus komunikāciju procesu uzlabošanai SIA X uzņēmumā
Pētījuma metodes:
1. Literatūras analīze
2. Anketēšana
3. Intervēšana
Pētījuma bāze: SIA X darbinieki
Studiju darbs sastāv no četrām nodaļām Pirmajā nodaļā ir izvērtēta komunikācijas loma uzņēmumā un apskatīta komunikācija, komunikācijas procesa posmi, verbālā un neverbālā komunikācija. Otrajā nodaļā ir analizēti komunikācijas funkcijas un veidi. Trešajā nodaļā Ir analizēti komunikācijas veidi, ārējas un iekšējās komunikācijas ietekme un nozīme. Ceturtajā nodaļā izstrādāti praktiski priekšlikumi ar anketēšanas palīdzību noskaidrojot komunikācijas nozīmīgumu organizācijā.
Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi par komunikāciju, to veidiem – iekšējās , ārējās informācijas apmaiņu, problēmām, kas apgrūtina organizācijas komunikāciju un praktiskās daļas gūtajiem ieskatiem attieksmē pret uzņēmuma komunikāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register