Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:955721
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma vispārīgs raksturojums    4
1.2.  Jauniešu kognitīvā attīstība    8
1.3.  Jauniešu saskarsmes īpatnības    10
2.  Nevēlēšanās mācīties un to veicinošie faktori    12
2.1.  Šaurs interešu loks    12
2.2.  Nerealizēšanās problēma    15
2.3.  Pedagoģisko kļūdu izraisītie nesekmības cēloņi    18
2.3.1.  Skolēnu pārslodze    18
2.3.2.  Skolotāju un skolēnu nelabvēlīgās savstarpējās attiecības    19
3.  Jauniešu nepietiekamu mācību rezultātu novērošanas iespējas vidusskolā    24
3.1.  Labvēlīgas mācību vides veidošana vidusskolā    24
3.2.  Jauniešu pozitīvās mācību motivācijas veidošana    26
3.3.  Ciblas vidusskolas jauniešu nevēlēšanās mācīties iemeslu raksturojums    28
  Nobeigums    33
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    34
Extract

Mūsdienu izglītības sistēmas mērķis ir nodrošināt labu un augstu izglītības līmeni valstī. Sabiedrībā ir nepieciešami vispusīgi attīstīti cilvēki, kas spēj risināt dažādas problēmas. No tā, cik sekmīgi jaunā paaudze apgūs jaunās zināšanas un spēs risināt dažādas problēmas, būs atkarīga ne tikai paša jaunieša nākotne, bet arī visas sabiedrības nākotne.
Lai gan mūsdienās iegūt vai neiegūt vidējo izglītību skolēni var brīvi izvēlēties, tomēr bieži vērojama nepietiekamu mācību rezultātu problēma vidusskolā.
Šajā problēmā nav vainojams tikai vienīgi skolēns. Svarīga loma ir arī ģimenei, skolotājiem, apkārtējai videi, kurā dzīvo skolēns, u.c. faktoriem.
No skolotāja, no viņa personības un profesionālisma lielā mērā atkarīgs skolas psiholoģiskais mikroklimats, skolas gars un vēl daudzas citas skolēnu likteņu ietekmējošas lietas. Skolotāja darba brāķis var atsaukties vēl pēc daudziem gadiem un negatīvi ietekmēt ne tikai atsevišķa cilvēka likteni, bet arī ģimenes un pat valsts likteni.
Zinātnes un tehnikas straujā attīstība, ražošanas spēku un kultūras dzīves augstais līmenis mūsu dienās jaunatnes audzināšanai izvirza visai augstas prasības. Ar kurām ne jau visi spēj tikt galā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1116074
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register