Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:980111
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Konflikta jēdziena skaidrojums socioloģijā    6
2.  Konfliktu tipoloģija un vadība    11
3.  Konfliktu veidi un to vadība Jelgavas Valsts ģimnāzijā    17
3.1.  Pētījuma metodoloģija    17
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    18
  Secinājumi    26
  Terminu un saīsinājumu skaidrojumi    27
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    29
  Pielikumi    30
Extract

Mūsdienās cilvēks nespēj iztikt bez komunikācijas ar citiem cilvēkiem. Tā kā uz Zemes šobrīd dzīvo aptuveni 7 miljardi cilvēku, tad tas ir tikai loģiski, ka ļoti bieži rodas dažādas domstarpības, nesaskaņas, viedokļu atšķirības, jo katrai personībai tomēr ir savs uzskats. Jebkurā gadījumā – neviens nespēj dzīvot bez konfliktiem, tie mums ir visapkārt, arī pašiem bieži sanāk tajos iesaistīties. Tā ir normāla parādība, taču konfliktus jāprot vadīt tā, lai rezultātā mēs būtu ieguvēji, nevis zaudētāji.
Konfliktu veidi un to vadības stili ir dažādi. Pēc autores domām, tieši skolā ir jāpievērš liela uzmanība tam, kā skolēns uztver konfliktu un mācās to vadīt, jo, kā jau tika minēts, bez tiem mūsdienās neiztikt, taču jāiemācās to vadīt tā, lai no konflikta situācijas varētu gūt vairāk labuma, pozitīvās pieredzes.

Darba tēma: Raksturīgākie konfliktu veidi un to vadības stili Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū.
Darba mērķis: Pētīt raksturīgākos konfliktu veidus un to vadības stilus Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū.

Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar konflikta jēdziena teorētisko skaidrojumu.
2.Iepazīties ar konfliktu tipoloģiju un vadības stiliem.
3.Noskaidrot raksturīgākos konfliktu veidus Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū.

Hipotēze: Ja skolēni neprot vadīt konfliktus, tad rodas personu iekšējie un starppersonu konflikti.

Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, aptauja.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1312228
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register