Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:990405
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Psiholoģiskās attīstības īpatnības jaunākā skolas vecuma bērniem un jauniešiem   
1.2.  Skolotāja pedagoģiski radošo spēju nozīme skolēnu aktivizēšanā radošam darbam   
1.3.  Mācību vides veidošanās   
2.  Eksperimentālā daļa   
2.1.  Metodiskā piedāvājuma satura izvēle   
2.2.  Metodiskie piedāvājumi tēmai: "Sēnes"   
2.3.  Eksperimenta rezultātu analīze   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
  Pielikumi   
  Anotācija   
Extract

Viena no galvenajām pedagoģiskajām prasībām ir skolēnu vecumposmu īpatnību ievērošana. Tikai ņemot vērā bērnu psihes attīstību, iespējams saskaņot savā starpā mācību mērķi, motīvus un līdzekļus tā sasniegšanai.
Ja pirmskolas vecuma bērna uzmanība ir nenoturīga, tad jaunākā skolas vecuma bērns ir spējīgs veikt uzdevumus, kas prasa jau ilgstošāku nopietnu darbību. 1. - 2.klašu skolēnu uztverei ir raksturīga spilgti izteikta emocionalitāte. Vispirms tiek uztverti tie objekti, tās īpašības un pazīmes, kuras bērnā izraisa tišu emocionālo reakciju. Iespējas ar gribu regulēt uzmanību ir ierobežotas.
"Vairāk attīstīta ir netīšā uzmanība. Bez īpašām pūlēm skolēnu piesaista jaunais, spilgtais un interesantais. Raksturīga samērā neliela uzmanības noturība, tā ir ar vecumu saistītā aiztures procesa vājuma sekas. Uzmanības noturību stimulē darba daudzveidīb. Atmiņa mācīšanās ietekmē attīstās 2 virzienos - pastiprinās verbāli loģiskās, jēdzieniskās iegaumēšanas nozīme un īpatsvars ( salīdzinājumā ar uzskatāmi tēlaino atmiņu), un bērns apgūst spēju apzināti vadīt savu atmiņu un regulēt tās izpausmes (iegaumēšana, reproducēšana, atcerēšanās). Vairāk attīstīta uzskatāmi tēlainā atmiņa nekā verbāli loģiskā (3)".…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1161942
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register