Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:993519
 
Evaluation:
Published: 30.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Patērētāju kultūras raksturojums    6
1.1.  Patērētāju kultūra    6
1.2.  Patērētāju kultūras attīstības vēsture    7
2.  Teorētiskie pētījumi par patērētāju kultūras ietekmi uz cilvēka domāšanu    9
2.1.  Materiālistiski orientēta domāšana    9
2.2.  Patērēšanas principa attiecināšana uz apkārtējiem cilvēkiem    11
2.3.  Korporāciju un reklāmu ietekme uz cilvēku domāšanu    12
2.4.  Pret patērētāju kultūru vērsta domāšana    13
3.  Praktiskie pētījumi par patērētāju kultūras ietekmi uz cilvēka domāšanu    15
3.1.  Pētījuma metodes    15
3.2.  Pētījuma analīze    15
  Secinājumi    26
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Daudzus gadu tūkstošus cilvēki ir bijuši pieticīgāki un mantu tie izmantojuši tik ilgi, līdz tā ir nolietota un to izmet ārā, tāpēc mūsdienās valdošā patērētāju kultūra, kuras būtība ir jaunu preču iegāde un to nomainīšana pret citām pēc īsa laiciņa, rada pavisam jaunu pavērsienu cilvēku domāšanā. Autoraprāt, šīs kultūras ietekme ir spēcīga un nozīmīga, jo, visu laiku patērējot un izmetot preci, cilvēkos līdzīga attieksme sāk veidoties arī pret apkārtējiem cilvēkiem, tāpēc, saprotot, ka cilvēks reizēm dažādos veidos rīkojas un domā sabiedrībā valdošās patērētāju kultūras ietekmes rezultātā, ir vieglāk kaut ko mainīt savā dzīves stilā, piemēram, attīstīt zaļo domāšanu, vai arī vispār nepieļaut šādas rīcības un domāšanas veida sākšanos. Pēc autora domām arī pamesto bērnu, dzīvesbiedru, mājdzīvnieku daudzuma pieaugums un citu jaunu tendenču parādīšanās cilvēku savstarpējās attiecībās un domāšanā, piemēram, pastāvīga neapmierinātība un skaudība, kā arī izteikts materiālisms, ir tiešs patērētāju kultūras ietekmes rezultāts, tāpēc šī tēma ir pietiekami aktuāla, lai tā tiktu izpētīta sīkāk, kā arī tiktu veikti praktiski pētījumi, kas atspoguļotu reālu šīs kultūras ietekmi uz mūsdienu cilvēku domāšanu Latvijā.
Darba mērķis: Balstoties uz zinātnisko literatūru, informatīviem materiāliem un teorētiskiem un praktiskiem pētījumiem, pierādīt, ka patērētāju kultūrai ir nozīmīga ietekme uz mūsdienu cilvēka domāšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1248693
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register