Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312273
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālā gadījuma apraksts un genogramma    5
2.  Klienta sociālā gadījuma novērtēšana un definēšana    8
2.1.  Ekokarte pirms intervences    8
2.2.  Vides un personas resursu skala    9
2.3.  Klientes un viņas ģimenes sociālo vajadzību novērtējums    10
3.  Klienta sociālā gadījuma intervences plānošana    12
4.  Intervences plāna realizēšana    15
4.1.  Izmantotās teorijas un metodes    16
4.2.  Sociālā darba funkcijas un lomas intervences gaitā    17
5.  Intervences novērtēšana    19
5.1.  Ekokarte pēc intevences    20
  Nobeigums    22
7.  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Secinājumi

Izvērtējot ekokarti redzams, ka mijiedarbība ir uzlabojusies, Ilzes situācija ir uzlabojusies, ir nākusi klāt vēl viena šūna – dēla klases audzinātāja, kas palīdz Ilzei risināt jautājumus, kas saistīti ar dēla izglītību. Ilzei ir uzlabojušās attiecības ar kaimiņieni, jo arī viņa ir bezdarbniece, sievietes abas apmeklē atbalsta grupu bezdarbniekiem, un viena otru morāli atbalsta un informē par jaunākajām darba vakancēm. Tas ir pozitīvs moments, jo Ilzei ir morāls atbalsts un praktiska palīdzība. Turpinās abpusēja sadarbība ar sociālo darbinieku, un tas ir ļoti svarīgi, lai tiktu atrisināta Ilzes bezdarba problēma. Būtu vēlama lielāka atsaucība no ģimenes ārstes puses, jo Ilzi ļoti nomāc dēla veselības problēmas.

Nobeigums.
Prakses laikā vērojot, izvērtējot, analizējot un praktiski strādājot ar konkrētu sociālo gadījumu, esmu iemācījusies identificēt sociālo pakalpojumu lietotājus, iemācījusies identificēt klientu vajadzības, problēmas un sociālos apstākļus. Esmu iemācījusies apstrādāt, analizēt un sintezēt sociālo informāciju un praktiski pielietot sociālā darba teorijas, metodes un sociālā darbinieka lomas.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu sasniegusi izvirzīto mērķi, tas ir – nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas un apguvusi praktiskās iemaņas. Esmu veikusi arī uzdevumus, kuri sekmēja mērķa sasniegšanu – veidoju klienta reālā sociālā gadījuma aprakstu, veicu klientes izvērtējumu un esošo sociālo faktu analīzi, izveidoju un izanalizēju genogrammu, ekokarti, novērtēju klienta resursus, un definēju klienta sociālo problēmu, izvirzīju intervences mērķi un uzdevumus, izveidoju intervences plānu un to realizēju, izveidoju starpprofesionāļu komandu, veicu intervences procesa novērtēšanu un atspoguļojumu. Iemācījos izmantot sociālā darba teorētiskās zināšanas praksē.
Tomēr šis gadījums bija tikai iesākums mana sociālā darba pieredzei . Strādājot tikai ar dažiem sociālajiem gadījumiem uzreiz kļūt par profesionāli nav iespējams, jo tas ir garš un sarežģīts process, kas prasa praksi un nepārtrauktu izglītošanos.
Darbs ar klientu turpināsies, to darbu kliente vēl nav atradusi. Prakses noslēgumā vēlos pateikties savai supervizorei -par atbalstu un konsultēšanu manas prakses atskaites rakstīšanas laikā, kā arī risinot sociālo gadījumu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1326695
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register