Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:369038
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 72 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Teorētiskais apraksts par starpprofesionāļu komandu un vardarbību kā sociālu problēmu    9
1.1.  Vardarbība, tās veidi un formas    9
1.2.  Pusaudžu vecpumposma attīstības īpatnības    11
1.3.  Ģimenes un skolas sadarbība personības socializācijas procesā    15
1.3.1.  Ģimenes loma bērna socializācijas procesā    16
1.3.2.  Izglītības iestādes loma skolēna socializācijas procesā    19
1.3.3.  Ģimenes un skolas sadarbības nozīme    20
1.4.  Fiziskās un psiholoģiskās vides ietekme uz vardarbību veicinošu uzvedību    24
1.5.  Likumdošana un rehabilitācijas iespējas skolēniem ar vardarbīgu uzvedību    28
1.6.  Starpinstitucionālā un starpprofesionālā sadarbība komandas darbā sociālās problēmas mazināšanā    34
1.6.1.  Starpprofesionāļu komandas izveides nozīme vardarbības kā sociālās problēma mazināšanā    34
1.6.2.  Sociālā darbinieka un sociālā pedagoga kompetences darbā ar skolēniem ar vardarbīgu uzvedību    39
1.6.3.  Speciālistu kompetences skolēnu vardarbības seku mazināšanā un novēršanā    45
2.  Empīriskais pētījums par starpprofesionāļu darbību vardarbības mazināšanai skolā    48
3.  Modelējošā daļa    63
3.1.  Priekšlikumi vardarbības mazināšanai skolēnu vidū    63
3.2.  Izglītojošā pasākuma sociālā darba speciālistam nepieciešamā metodiskā materāla izveide    69
  Nobeigums    73
  Izmantotā literatūra    74
  Pielikumi    78
Extract

Secinājumi
1 Visi aptaujātie - skolēni, skolas pedagogs, skolas psihologs, sociālais pedagogs, sociālie darbinieki - atzīst, ka skolēnu vidū ir vardarbība.
2 Skola pedagogs informē vecākus, ja izglītības iestādē ir vardarbības gadījums, speciālisti meklē risinājumu.
3 Viens no skolēnu vardarbības mazināšanas šķēršļiem ir vecāku nevēlēšanās informēt par vardarbības gadījumiem mājās.
4 Ar pusaudžiem, kuri nav sociāla dienesta redzeslokā, un kuriem ir vērojama vardarbīga uzvedība, izglītības iestādē strādā sociālais pedagogs.
5 Pusaudži ar vardarbīgu uzvedību, kuri ir sociālā dienesta redzeslokā, nāk no disfunkcionālām ģimenēm. Ar šo bērnu vecākiem strādā sociālais darbinieks. Šie skolēni ir saņēmusi rehabilitāciju krīzes centrā vai dzīvesvietā.
6 Speciālisti strādā ar pusaudžiem, kuriem ir vardarbīga uzvedība.
7 Valstiskā līmenī jāpilnveido likumdošana, kas būtu saistoša speciālistiem darbā ar pusaudžiem vardarbības veicējiem.
8 Novada Sociālajā dienestā būtu nepieciešami šādi speciālisti – psihiatrs un psihoterapeits.
9 Sociālā darba speciālisti – sociālais darbinieks ar ģimeni, sociālais pedagogs ar bērniem - veic preventīvo darbu, ar mērķi mazināt vardarbības iespējamību skolēna fiziskajā vidē.
10 Izveidotais izglītojoša pasākuma metodiskais materiāls veicinās skolēnu vecākus veidot pozitīvu psiholoģisko vidi dzīvesvietā, risināt konfliktus nevardarbīgā veidā, tādejādi mazinot vardarbības esamību.
11 Izveidotais izglītojošais pasākums skolēniem veicinās risināt konfliktus nevardarbīgā veida.
12 Veicot pētījumu, autorei radās priekšlikums veikt citu pētījumu - Pielietojot dažādus pasākumus pusaudžiem, ar mērķi uzlabot savstarpējo saskarsmi, tādejādi mazinot vardarbību skolēnu vidū, izvērtēt šo pasākumu efektivitāti noteiktā laika posmā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1355483
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register