Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469713
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālo institūciju kvalitātes novērtēšana    4
2.  Darbinieku novērtēšana sociālā darba sistēmā    7
3.  Darbinieku motivēšana    10
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
1. Mērot darbības vai klientu apmierinātību, ir izmantojami dažādi mērinstrumenti, ar kuru palīdzību var iegūt ticamu un izmantojamu vērtējumu. Skaitlisko indikatoru verbālais raksturojums var tikt papildināts ar skaidrojumiem, ja ir nepieciešams un saprot, ka iegūtā informācija ir subjektīva un interpretējama.
2. Balstoties uz teorētiskajām atziņām ko sniedz E. Demings, J. Jurkana un Harvija- Grīna (zināšanas un izpratne iegūta lekciju kursā Sociālo institūciju kvalitātes novērtēšana, kuru vadītājs, docents- Dr.math. Kārlis Dobelis) un praktisko pieredzi profesionāli darbojoties sociālās aprūpes jomā, ir iespējams secināt, ka kvalitatīvās novērtēšanas sistēma ir izveidota, bet tā strādā daļēji, tā strādā lokālajā vidē, bet ne valstiskā.
3. Pastarpināts secinājums augstāk minētajam ir Deminga kvalitātes teorijas filozofijas pamata algoritma izpilde, respektīvi, ik gadu tiek sastādīts rīcības plāns un gada gaitā tas tiek realizēts. Pastarpināti tiek veiktas darbības, kuras uzrauga, kontrolē ar mērķi mērīt procesus (tai sk. produktus) attiecībā pret politiku, mērķiem un procesa rezultāta prasībām. Pēc tam, kad tiek sastādīts nākamais rīcības plāns (paralēli esošajam darbības procesam) tiek veikts audits, kurā ietverta informācija gan par „kļūdas labojumu”, situācijas uzlabošana utt., gan preventīviem pasākumiem, kuri varētu uzlabot esošo kvalitāti.
4. Darba izpildes plānošanas un novērtēšanas sistēma nepieciešama, lai izveidotu sasaisti starp iestādes mērķiem un rezultātiem un nodarbinātā mērķiem un rezultātiem, veidojot izpratni par katra nodarbinātā ieguldījumu kopējos iestādes rezultātos. Kā arī, lai radītu iespēju izprast grūtību cēloņus un palīdzētu koncentrēties uz to novēršanu. Bet šī sistēma darbojas tikai lokālā līmenī un ņemot vērā vispārīgus pieņēmumus.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1368744
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register