Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:498205
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Annotazione    5
  IEVADS    6
1.  Projektu vadības teorētiskie aspekti un specifika Erasmus+ programmu kontekstā    8
1.2.  Projekta īstenošana process    15
1.3.  Projektu specifika Erasmus+ programmās    17
2.  Organizācijas darbības raksturojums    33
2.1.  Nevaltiskās organizācijas “Mine Vaganti NGO” darbības analīze    33
2.2.  Organizācijas “Mine Vaganti NGO” iesniegto apmācību projektu analīze    38
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. “Mine Vaganti NGO” ir vienīgā nevalstiskā organizācija Sardīnijas reģionā Itālijā, kura strādā neformālās izglītības jomā, lai iesaistītu iedzīvotājus sabiedriskās aktivitātēs un veicinātu to iesaisti aktuālu prblēmu risināšanā. Tomēr pasākumi, kurus organizācija organizē vietējiem iedzīvotājiem ir nepietiekami.
2. Analizējot un novērojot organizācijas darbību, autore secina, ka tā ir haotiska, jo nav vienotas sistēmas, kur būtu norādīts, kuri darbinieki strādā pie konkrētiem projektiem. Nereti darbiniekiem nākas strādāt pie vairākiem dažāda līmeņa projektiem vienalaicīgi un neilgi pirms iesniegšanas termiņa, kas mazina projektu kvalitāti.
3. Viens no organizācijas uzdevumiem ir izmantot sportu kā neformālās izglītības metodi un veicināt cilvēku iekļaušanu apkārtējā sabiedrībā. Nekvalitatīvi izstrādātu un organizētu projektu dēļ, šo uzdevumu nav iespējams veikt pilnīgi.
4. Analizējot jaunatnes darbinieku apmācības projekta “Education through Sport 2014” rezultātus, autore secina, ka dalībnieki tā laikā ir attīstījuši gan sporta kā neformālās izglītības metodes, gan arī uzlabojuši vispārīgas zināšanas par neformālo izglītību, kā to sekmīgi pielietot, kā arī valodu prasmes un prezentācijas prasmes.
5. Ņemot vērā projekta pieteikuma formu “Inclusion through Sports” autore secina, ka tas ir nepilnīgi izstrādāts. Nav norādīts pietiekams projekta pamatojums, kuros būtu atspoguļoti fakti. Netiek norādītas metodes, kā tiks izmērīti un apzināti projekta gaitā sasniegtie rezultāti, kā arī kā tiks starpkontenintālam projektam tiks piesaistīts papildus finansējums un sponsori.
6. Projekts “Inclusion through Sports” ir starpkontinentāls un apjomīgs projekts, kura mērķis ir veidot sadarbību starp organizācijām visā pasaulē, tomēr autore uzskata, ka šādi projekti ir riskanti, jo, iespējams, iesaistītās organizācijas nav pietiekami pieredzējušas un kompetentas šādā sadarbības veikšanā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,69 €
Work pack Nr. 1355693
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register