Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503876
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sociālā institūcija un tās darbības izzināšana    3
1.1.  Sociālās institūcijas raksturojums    3
1.2.  Analizēt sociālās institūcijas un tās partneru sadarbību un saikni ar sabiedrību    4
1.3.  Sociālās institūcijas apkārtnes raksturojums    6
1.4.  Sociālās institūcijas kā fiziskās iestādes raksturojums    7
1.5.  Sociālās institūcijas darbinieku un klientu attieksme pret ģeogrāfisko un sociālo kontekstu un materiālo nodrošinājumu kopumā    8
2.  Sociālās institūcijas darbinieku un klientu raksturojums, darbinieku un klientu miliedarbības procesa izpēte    9
2.1.  Izpētīt sociālās institūcijas darbinieku raksturojušās iezīmes    9
2.2.  Izpētīt klienta raksturojušās iezīmes    10
Extract

2.2 Izpētīt klienta raksturojušās iezīmes.
Bērnunama klienti ir bērni, kuri bērnunamā tiek ievietoti, jo vecāki par bērniem nav atbilstoši, vai vispār nav rūpējušies, kā arī bērnunamā nonāk bērni bāreņi. Bērnunamā ir dažāda vecuma bērni gan pirmskolas vecuma bērni gan, skolas vecuma bērni. Protams, ka bērniem, kuri ir nonākuši bērnunamā ir dažādas sociālā un personiskās rakstura problēmas. Pēdējā laikā bērnunamā pārsvarā nonāk jaunieši 15 – 17 gadu vecumā. Kuriem ir jau izveidojusies dzīves pieredze, uzvedība un kurus, protams, izmainīt vairs nemaz nav iespējams.
Būtiski bērnunama audzēkņiem ir izglītība, jo tieši no tās atkarīgs kā jaunieši spēs uzsākt patstāvīgu dzīvi. Daudzi no pusaudžiem jau pirms ievietošanas bērnunamā ir klaiņojuši un skolu apmeklējuši neregulāri, vai vispār nav apmeklējuši. Tāpēc neviena skola nav gatava ar viņiem veikt mācību darbu. Izņēmums ir Liepājas Karostas pamatskola, kuras pedegogi ir gatavi strādāt ar pedegoģiski ielaistiem bērniem.
Attieksme pret bērnunamu, bērnunama audzēkņiem ir dažāda. Ir gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes. Tā kā vairums bērnu bērnunamā ir nonākuši no nelabvēlīgām ģimenēm, kur dzīvošanas apstākļi bieži vien bija nehigēniski un bērni dzīvoja un gulēja ļoti netīrās, nesakārtotās un neizremontētās telpās, tad bērnunamā bērniem tiek piedāvāta tīrība, kārtība, gaišas un omulīgas telpas. Tas, protams, bērniem patīk, bet bērnunams nav mājas, kur atrodas bērnu vecāki. Bērnunams ir sveša vide, sveši cilvēki un savi iekšējie kārtības noteikumi, kurus jāievēro. Noteikumi bērniem ir kaut kas jauns, nepierast un nesaprasts, tāpēc bērni bērnunamu bieži vien nenovērtē un neciena. Jo dzīvojot mājās vecāki neveica ar bērniem audzināšanu un tāpēc bērni nonākot bērnunamā bieži jūtas apjukuši par to, ka bērnunamā ir jāievēro kaut kādi noteikumi. Tieši tāpēc bērniem rodas negatīvas emocijas pret bērnunamu. Protams, bērni prot arī novērtēt bērnunamu, jo bērnunamā bērni tiek nodrošināti ar piemērotām telpām sadzīvei, nodarbībām, teritoriju aktīvai atpūtai, sporta nodarbībām, nodrošināti ar atbilstošu ēdināšanu, ar sociālo un medicīnisko rehabilitāciju, kā arī nodrošināti ar izglītības iegūšanu jebkurā mācību iestādē atbilstoši garīgajai un fiziskajai attīstībai, kā arī nodrošināti ar citām bērnam nepieciešamajās lietām un pakalpojumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register