Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530351
 
Evaluation:
Published: 21.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Problēmas apskats    4
  Problēmsituācijas apraksts un problēmas definējums    4
  Problēmsituācijas nozīmība    5
  Līdz šim veikto mēģinājumu risināt problēmu apraksts un sekas    6
  Ieinteresētās puse    8
  Galvenās ieinteresētās puses    8
  Ieinteresēto pušu mērķi, intereses un stratēģijas    8
  Rīcībpolitikas iespējamās alternatīvas/ risinājumi    9
  Alternatīvu/ risinajumu apraksts    9
  Nākotnes seku salīdzinājums ar iespējamajām alternatīvām    12
  Ierobežojumi un citi ārejie faktori    13
  Rīcībpolitikas rekomendācijas    13
  Ieteiktās alternatīvas apraksts    13
  Sasniegto rezultātu un monitoringa un novertēšanas nosacījumi    14
  Iespējamie blakus efekti un negaidītās sekas    14
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Sasniegto rezultātu un monitoringa un novertēšanas nosacījumi
„Valsts budžetā pieejamais finansējums tiek sadalīts, ņemot vērā Ministru kabineta noteikto pedagogu darba samaksas likmi, valsts finansēto audzēkņu skaitu un skolas īstenoto izglītības programmu. Šo kārtību nosaka KM izstrādātais iekšējais normatīvais akts. Vienlaicīgi jāatzīst, ka pašreizējā Ministru kabineta noteiktajā kārtībā, kādā valsts finansē profesionālās ievirzes izglītības programmas, kuras īsteno pašvaldību izglītības iestādes, ir tikai vispārīgi noteikts, ka valsts piešķir dotāciju, bet nav detalizēti norādīti dotācijas piešķiršanas un tās izlietojuma kontroles mehānismi. Tāpēc Kultūras ministrija ir aicinājusi Izglītības un zinātnes ministriju kopīgi izveidot darba grupu noteikumu grozījumu izstrādei, lai turpmāk dotācijas sadali regulētu Ministru kabineta noteikumi.”
„Valsts budžeta finansējums jeb mērķdotācija pašvaldībām interešu izglītības programmu un sporta skolu pedagogu daļējai darba samaksai un sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām:
2009. gada janvārim-augustam - 7 552 924 lati;
2009. gada septembrim-decembrim - 1 546 284 lati (4 mēnešiem katram izglītojamajam - Ls 6,72; vienam mēnesim - Ls 1,68);
2010. gada janvārim - augustam - 4 778 256 lati.”
Ja ņem vērā to, ka gada laikā ( 2008./2009.- 2009/2010.) ir slēgtas 15 interešu izglītības iestādes.
Iespējamie blakus efekti un negaidītās sekas
1. Bērns var nevēlēties iesaistīties brīva laika aktivitātēs.
2. Darot to, kas bērnam nepatīk viņš var justies slikti.
3. Bērns var konfliktēt ar ģimeni par to, ka nevēlas lietderīgi pavadīt laiku.
4. Savā brīvajā laikā bērns var smēķēt, lietot alkoholu un citas apreibinošās vielas.
5. Ja bērns netiek pieskatīts ar viņu var atgadīties kāda nelaime, bērns var iekļūt nepatikšanās, var nodarīt pats sev pāri.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register