Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:562617
 
Evaluation:
Published: 01.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Vispusīga informācija par sociālo gadījumu    4
2.1.  Ģimenes stāvoklis    4
2.2.  Attiecības ar līdzcilvēkiem    4
2.3.  Izglītība    4
2.4.  Raksturojums    4
3.  Ģimenes genogrammā    6
4.  Ekokarte uzsākot darbu    7
5.  Ģimenes sociālie faktori    8
6.  Ģimenes sociālo vajadzību kritēriji    8
7.  Vides un personas resursu skala    9
8.  Sociālā gadījuma problēmas definējums    10
9.  Intervences mērķis    11
10.  Intervences soļi    11
10.1.  Problēmas identificēšana, pētīšana un definēšanas fāze    11
10.2.  Alternatīvu piedāvāšana un analizēšanas fāze    11
10.3.  Intervences veikšanas fāze    11
11.  Klienta noteikšana    12
12.  Intervences atspoguļojums    13
13.  Intervences novērtējums    16
14.  Ģimenes sociālās situācijas kritēriju novērtēšana pēc intervences    17
15.  Ekokarte beidzot darbu    18
16.  Izmantotās teorijas un metodes    19
17.  Izmantotās sociālā darba lomas    19
18.  Izmantotās sociālā darba metodes    20
19.  Secinājumi    21
20.  Izmantotā literatūra    22
Extract

SECINĀJUMI.
Prakses laikā varēju izmantot studiju procesā iegūtās zināšanas, lai vadītu sociālo gadījumu. Secināju, ka lai veiksmīgi risinātu klienta problēmas ir jāizmanto dažādas teorijas, nevis koncentrēties tikai uz vienu no tām un šaurā rāmi strādāt.
Esmu gandarīta, ka bija iespēja uzņemties iniciatīvu, jo neviens no ģimenes locekļiem īsti nebija gatavs risināt problēmas skolā, kas Laurai bija gadiem veidojušās. Sākotnēji mērķtiecīgi strādājām, lai Laura sekmīgi pabeigtu otro semestri, bet tas izrādījās nesekmīgi. Tāpēc piedāvāju variantu, ka varētu meitenei dot otru iespēju radikāli mainot visu – skolu un dzīves vietu. Uzskatu, ka tas bija veiksmīgs risinājums, kā arī pabalstu piešķiršana vecmāmiņai ir labs atbalsts ģimenei. Lielu gandarījumu man sagādāja Zanes aktīva iesaistīšanās Lauras dzīvē.
Izaicinājums man bija strādāt komandā un varu teikt, ka tas sanāca labi, lai gan tas ir jautājums, kam turpmāk arī jāpievērš uzmanība un jāturpina strādāt ar sevi.
Personiskajā izaugsmē jāatzīmē, ka ir teorija, ir prakse, bet ir reizes, kad jāieklausās intuīcijā.
Domāju, ka prakse bija labs veids kā iepazīties ar sociālā darbinieka lomu Dienas centrā un darba specifiku strādājot ar bērniem un jauniešiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1324605
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register