Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758124
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prakses mērķis un uzdevumi    3
2.  Pētījuma metodes    4
3.  Pētījuma klientu mērķa grupa    5
4.  Pētījums    7
4.1.  Intervijas rezultāti    8
4.2.  Aptaujas rezultāti    9
4.3.  Secinājumi    12
5.  Mērķa grupas sociālās problēmas un vajadzības    13
6.  Mērķa grupas problēmu cēloņi    14
7.  Problŗmu un vajadzību risināšanas iespējas    15
8.  Prakses novērtēšana    16
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras avoti    18
  Pielikumi    19
Extract

Makro sociālais darbs lielā mērā ir process, kas atkarīgs tieši no sociālā darbinieka uztveres, attieksmes pret savu darbību, spējām iejaukties problemu risināšanā un sasniegt noteiktus uzlabojumus sabiedrībā2].
Prakses laikā veicot pētījumu ar pilngadību sasniegušajiem bāreņiem, kuri turpina mācības, es varēju attīstīt tādas prasmes, kā: identificēt un analizēt sociālās problēmas, analizēt to cēloņus un sekas konkrētā teritorijā, identificēt un piesaistīt sociālo pakalpojumu sistēmas tīklu, plānot sociālās aktivitātes, kas novērš cilvēku sociālo izolāciju.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu pilnveidojusi savas profesionālās attiecības ar klientiem. Esmu centusies prasmīgi pielietot cilvēktiesības un ētikas normas praksē, tāpat veidojusi sadarbību ar sociāliem darbiniekiem un citiem sociālā darba speciālistiem un sadarbības partneriem.
Valsts prakses laikā ieguvu zināmu pieredzi, augsti novērtēju savu supervizori, no kuras daudz mācījos, lai varētu pilnveidot savu profesionālo kompetenci.
Lai gan mana izvēlētā mērķa grupa nebija liela, tomēr pētījuma rezultāti ir vērā ņemami, jo mērķa grupai tika identificētas tipiskas problēmas, kas visticamāk neatšķirsies no tādas pašas mērķa grupas problēmām citā novadā vai pilsētā.

Nobeigums
Prakses laikā veicot pētījumu un rakstot atskaiti, kad es varēju vizuāli atspoguļot savas zināšanas, esmu sapratusi, ka joprojām nepieciešams tās papildināt. Vēlos kvalitatīvi veikt sociālo darbu, tādēļ domāju neatkāpties no mērķa par tālāku pašizglītošanos. Manas domas par izglītības iegūšanu nav mainījušās: izglītība dod iespēju cilvēkam pavērties uz apkārt notiekošām lietām savādāk. Iegūstot izglītību, es pilnveidojos, nostiprinu savu pašapziņu. Kamēr studēju, esmu pozitīvi mainījusies – kļuvusi drošāka, pārliecinātāka, iecietīgāka pret apkārtējiem, iemācījusies uzklausīt. Šīs īpašības noder ne tikai darbā ar klientu, bet arī ikdienā saskarsmē ar apkārtējiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1333214
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register