Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946163
 
Evaluation:
Published: 13.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  1.Rīgas pašvaldības sociāla iestādes apraksts    3
3.  1.1.Institūcijas darba struktūra    3
4.  1.2.Rīgas patversmes sadarbība    5
5.  2.„Bezdarbs izliek uz ielas”, bezpajumtnieku situācija Rīgā    6
6.  2.1.Bezpajumtnieki ar sociālam problēmām    8
7.  3.Sociālais darbs ar sociālo gadījumu    9
8.  4. Prakses darbs ar sociāliem gadījumiem    11
9.  4.1.I gadījums    11
10.  4.2.II gadījums    18
11.  4.3.III gadījums    18
12  5.Nobeigums    19
12.  5.Izmantotas literatūras saraksts    20
Extract

Nobeigums
Prakses laikā definēju mērķa grupu – bezpajumtnieki. Veicu klientu lietu analīzi, intervēju Rīgas patversmes darbiniekus, lai varētu izveidot vispusīgu klientu sociālo raksturojumu. Darbā tika izvirzītas mērķa grupas sociālās vajadzības un sociālās problēmas, tika definēta bezpajumtnieku problēmsituācijas, kā arī izveidota mērķa grupas problēmu cēloņu un seku mijiedarbība. Ņemot vērā izvirzītās sociālās problēmas, tika analizēti pieejamie un nepieciešamie sociālie pakalpojumi, identificēju profesionāla sociālā darba resursus starpprofesionāļu un starpinstitūciju sadarbībai, resursu apzināšanai un piesaistei, tika atspoguļota sociālā darbinieka kompetence. Uzskatu šo prakses laiku par ļoti vērtīgu, jo tas ļāva man paskatīties uz šo klientu grupu no cita skatu punkta. Prakses gaita sapratu, ka sociālais darbinieks, kurš strādā ar šo mērķa grupu - strādā ar sekām, nevis ar cēloņiem. Bezpajumtnieku sociālās problēmas ir ļoti komplicētas, sevī vienlaikus ietverot plašu cēloņu un seku mijiedarbību.
Tāpēc sociālās problēmas risināšana nebūs veiksmīga, ja klients nebūs motivēts izmaiņā. Tā ir viena no galvenajām problēmām. Klients ir jāmotivē iesaistīties problēmas risināšanā viņu konfrontējot. Tā, ka, diemžēl preventīvais darbs valstī ir vāji attīstīts - bieži ar šiem cilvēkiem nodarbojas baznīcas un brīvprātīgie. Ja cilvēkam ir dziļa krīze, viņam trūkst cilvēcisko vērtību, šādā situācijā nevar līdzēt tikai ar sociālo pabalstu, bet ir nepieciešama cilvēka dvēseles audzināšana. Taču šis process ir garš un grūts. Tikai sava darba patriots un ļoti kompetenti speciālists var palīdzēt šādiem cilvēkiem.
Klienta motivācija palielinās, ja sociālais darbinieks uzsāk problēmas risināšanu, veicot nelielus uzdevumus, kas sniedz saskatāmu tūlītēju rezultātu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1243425
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register