Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119767
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 59 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    2
  Anotācija angļu valodā    3
  Ievads    4
  Jēdzienu skaidrojums    6
1.  Radošā darbība dažādu autoru skatījumā    8
1.1  Radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā    8
1.2.  Iztēle - radošās attīstības sekmētāja    14
2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums (temata sakarā)    16
3.  Literatūras nozīme bērna personības attīstībā    24
3.1.  Literatūras vispārīgs raksturojums    24
3.2.  Literārie darbi – iztēles sekmētāji    36
4.  Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā    38
  Vecāku anketēšana    40
  Praktiskais pētījums Nr.1.    49
  Praktiskais pētījums Nr.2.    52
  Secinājumi    54
  Izmantotā literatūra    56
Extract

Mana bakalaura darba tēma: „Literatūra kā radošās darbības sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā.”
Darba apjoms: 59 lpp., izmantoti 59 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: Izzināt literatūras nozīmi vecākā pirmsskolas vecumā bērnu radošās darbības attīstīšanā.
Darbam ir 5 daļas:
1.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi radošo darbību dažādu autoru skatījumā. Ir aplūkota radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā, kā arī radošās darbības dažādi posmi. Aplūkoju arī fantāziju un iztēli, iztēles iedalījumu, kā arī tās saistību ar radošumu.
2.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību, kura iekļaujas temata ietvaros. Ir aplūkoti arī dažādi literatūras avoti par domāšanu, atmiņu un arī rokas attīstību bērniem šajā vecumposmā, jo, manuprāt, arī tas ir nepieciešamas radošajā darbībā.
3.daļa – Šeit ir aplūkota literatūras nozīme vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības attīstībā. Aplūkoju literatūras specifiku, dažādus tās žanrus, kuri atbilst šī vecuma bērnu attīstībai. Aplūkoju arī dažādas bērnu grāmatu iezīmes, īpaši, ilustrācijas. Šeit nedaudz aplūkots arī tas, kā literatūra sekmē bērnu fantāziju.
4.daļa – Aplūkoju to, kas nepieciešams literatūras izmantošanai, kādi ir nosacījumi. Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā.
5.daļa – Piektajā darba daļā es dalos ar sava praktiskā darba pieredzi. Ar saviem vērojumiem un domām. Par bērniem ar kuriem esmu strādājusi, kā arī par vecāku izzināšanu uzdodot tiem jautājumus.
Hipotēze – Literatūra sekmē radošo darbību ja:
pieaugušie zina bērna radošās darbības attīstību;
tiek radīta emocionāli pozitīva gaisotne literārā darba uztveres gaitā;
literārais darbs atbilst bērna interesei, pieredzei un vajadzībām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1178307
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register