Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:157825
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Cilvekiem joprojām ir interese ceļot un iepazīt vietējās un cittautu kultūras un tradīcijas, taču nav īpaši daudz uzņēmēju, starpnieku, kas piekopj šo lietu, tādēļ tautai jārīkojas aktīvāk, lai saglābtu tradīcijas, jo pieprasījums ir.
2. Dažās valstīs ir neefektīvs mārketings, reklāmas, tāpēc uz šīm valstīm ceļo mazāk tūristi. Etniskā, kultūras tūrisma saglabātājiem jāizstrādā efektīvas tūristu piesaistes metodes, piemēram ar sociālo tīklu, starpnieku palīdzību.
3. 2009. gadā interese par kultūras tūrismu ir pieaugusi aptuveni par 40% no visiem starptautiskajiem tūrisma avotiem, ko izmanto, lai izpētītu 360 miljonus papildinformācijas, tas tiek pētīts jau kopš 2007. Gada. Visas valstis ir savstarpēji konkurenti, tāpēc kartam maksimāli jācīnas, lai piesaistītu tūristus pie saviem pakalpojumiem un noturētu uzmanību uz ilgāku laiku ar nakšņošanu un radītu interesi pētīt kultūru arvien padziļinātak.
4. Arvien biežāk tālbraucēji caurbraucot valstīm pieturpunktus izmanto, lai iepazītu valstu dažādību, kultūru un tradīcijas, tāpēc pakalpojumu sniedzējiem jāuzģenerē metodes, lai piesaustītu arī šo mērķauditoriju.
5. Pakalpojumu sniedzējiem jāpiesaista ne tikai vietējie valsts iedzīvotāji, bet jāpadomā galvenot par ārzemju tūristiem, taču nedrīkst aizmirst arī par kultūras, tradīciju nostiprināšanu vietējās mērķauditorijas lokā.
6. Saistībā ar etnisko tūrismu nevienā zinātniskajā rakstā netika minēta folklora vai konkrēti piemēri par kulūras tradīcijām, tāpēc vajag vairāk popularizēt tieši tautas raksturīgās tradīcijas, folkloru, jo tas ir galvanais ar ko asociējas valsts kultūra tūristu acīs.
7. Visā pasaulē cenšas saglabāt etnisko/kultūras tūrismu, taču lai glābtu šo lauciņu attīstīto tehnoloģiju laikmetā ir jācīnās ar cita veida tūrismu, kas ir populārāki un aktīvāk jāveic mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1371557
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register