Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799137
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I nodaļa  Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika    3
II nodaļa  Pilnībā izprotiet mārketinga definīcija    4
III nodaļa  Mārketinga uzņēmums – superzvaigzne    5
XI nodaļa  Vienmēr nosakiet vērtībai atbilstīgu cenu    6
XII nodaļa  Cenu pazemināšanas neprāts    7
XIII nodaļa  Līdzība par vērtībai atbilstīgas cenas noteikšanu    8
XIVnodaļa  Pārdodot vienmēr brīdiniet par rezultātu    9
XXVII nodaļa  Kļūstiet pats par savu klientu    10
XXVIII nodaļa  Likvidējiet klientiem visus šķēršļus    11
XXIX nodaļa  Vienmēr pasakiet paldies saviem klientiem    12
XXX nodaļa  Piecpadsmit negrozāmie likumi    13
XXXI nodaļa  Superzvaigznēm patīk ekonomikas lejupslīdes posmi    14
XXXIII nodaļa  Mārketinga zvaigznes 5. tūlītējs izaicinājums    16
XXXIV nodaļa  Sašaurinieties, lai attīstītos    17
XXXVI nodaļa  Jautājumi, uz kuriem laiski mārketinga darbinieki nespēj atbildēt, bet jāatbild mārketinga superzvaigznēm    18
XXXVII nodaļa  Atrodiet atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem    19
XXXVIII nodaļa  Sacentieties par katru sprīdi    20
XXXIX nodaļa  Mārketinga superzvaigznes 3. tūlītējais izaicinājums    21
XL nodaļa  Nospodriniet sudrablietas    22
XLI nodaļa  Vienmēr vispirms pārlieciniet kolēģus    23
XLII nodaļa  Neļaujiet pilnībai kavēt jaunu preču ražošana    24
XLIII nodaļa  Iegādājieties tirgu nevis fabriku    25
XLIXn nodaļa  Sparīgi vēzējiet dūres    26
L nodaļa  Atcerieties Džimiju Djurānu    27
LI nodaļa  Pirmais gadskārtējais mājas Ostrova skriešanas maratons    28
Extract

„Jebkurš nopietns, objektīvs pētījums, kas aptver visus plašsaziņas līdzekļu veidus, liecina, ka vismaz 90 no katrām 100 reklāmām vispār nav izlasāmas, ir pavirši, nesaprotami uzrakstītas vai nereklamē atbilstošo zīmolu.
Reklāmas nav vienīgais, kas iztukšo tirgotāja kabatas. Tas pats notiek arī slikti sagatavotu pārdēju profesionālas neprasmes dēļ. Ir aplēsts, ka 95% tirdzniecības daļas darbinieku nekad nelūdz, lai klienti izdara pasūtījumu.
Tirdzniecības personāla neprasmi strādāt ar klientiem daļēji apslēpts fakts, ka 25% visu pārdošanas darījumu notiek pēc klienta ierosmes!! ”.

I nodaļa „Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika”.

Dzinn, dzinn ir sinonīms vārdkopai „nest peļņu”. Dotajā nodaļā tiek aprakstītas galvenās funkcijas un īpašības laba pārdevēja un uzņēmuma, kur viņš strādā. Marketinga superzvaigznei jāpadara lai šī skaņas skanētu veikalā ar vien biežāk. Tirgotāja pienākums ir nodrošināt uzņēmumam peļņu, šķindināt kases aparātu. Toties reti kuri tirgotāji sagatavo piemēroti savus darbiniekus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1145063
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register