Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942873
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai veiktu pašu tirgus izpēti, ir nepieciešams veikt kādu no kvalitatīvajām vai kvantitatīvajām pētniecības metodēm. Manā gadījumā es izmantotu aptaujas metodi, tajā iekļaujot vairākus iespējamos variantus anketu izstrādei, iekļaujot pircēju profilu, īpašību analīzi, konkurenta analīzi, pircēja vajadzību u.c. Izmantojot precīzi izstrādātas un pareizi izplatītas anketas, var iegūt informāciju par attiecīgās tirgus daļas īpatnībām. Pamata noteikumi ir šādi: anketai jābūt īsai, saprotamai, jautājumiem jābūt atbilstošiem tematam. Jāizvairās no uzvedinošiem jautājumiem, anketai jābūt loģiskai un jāatstāj vieta komentāriem.
Tirgus pētījums ir liela investīcija, tādēļ rezultātus vajadzētu saglabāt, ja gadījumā rodas vajadzība to otrreizējai izmantošanai.
Pēdējais posms mārketinga plānošanā ir pārskata un rezultātu sagatavošana. Pārskatā būtu jābūt apkopotiem galvenajiem secinājumiem un ieteikumiem pētījuma rezultātā. Pārskatam jābūt sagatavotam tā, lai atvieglotu problēmas izpratni un ieinteresētu mārketinga speciālistus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1329022
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register