Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185821
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RETORIKAS BŪTĪBA    4
2.  RETORIKAS VĒSTURISKĀ ATTĪSTĪBA    5
3.  RUNAS MĀKSLAS STILI UN TO RAKSTUROJUMS    11
3.1.  Sadzīviskais runas stils    11
3.2.  Lietišķais runas stils    11
3.3.  Publicistiskais (informatīvais) runas stils    12
3.4.  Mākslas (daiļrunas) stils    14
3.5.  Zinātniskais runas stils    15
4.  RUNAS MĀKSLAS KOMPETENCES    18
  NOBEIGUMS    22
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Extract

Tieši ar runas palīdzību cilvēks var īstenot savas fizioloģiskās, drošības, mīlestības un piederības, atzīšanas, izziņas, estētiskās, pašaktualizācijas un citas vajadzības.
Tātad par komunikatīvās kompetences mērķi izvirzās nepieciešamība apgūt veiksmīgas un kulturālas runas spējas, kas nodrošina valodas veiksmīgu pielietojumu efektīvai saziņai. Līdz ar to par vienu no komunikatīvās kompetences veidošanās priekšnoteikumiem ir jāizvirza runas meistarības attīstība, kas, pirmkārt, jāsaista ar cilvēka anatomiski fizioloģisko funkciju izpratni par balss tehnikas, dikcijas un elpošanas pilnveidošanās iespējām. [7]
„Runas apguves process ir starpposms ceļā uz komunikatīvo kompetenci.”

NOBEIGUMS
Ejot laikam, retorika kā zinātne nekad nav zaudējusi savu aktualitāti un nozīmīgumu arī mūsdienās. Tā vienmēr ir pastāvējusi, pastāv šobrīd un pastāvēs arī turpmāk.
Runas mākslas stilu daudzveidība, gluži tāpat, kā antīkajos laikos un līdz pat mūsdienām, iespējams, nākotnē turpinās savu attīstības ceļu, bet pagaidām tā saglabāsies un palīdzēs mums saprasties ar mūsu draugiem, paziņām, un citu sociālo grupu un lomu pārstāvjiem jebkurā pasaules malā.
Cilvēki viens ar otru turpinās komunicēt, un, tieši tāpēc, komunikatīvās kompetences attīstībai pedagoģiskajā procesā vajadzētu sākties jau vispārizglītojošās skolās un tai būtu jāturpinās augstskolās, profesionālām vajadzībām speciāli izstrādātu saziņas un runas apguves kursu ietvaros.
Runas māksla ir ieņēmusi diezgan nozīmīgu vietu visu mūsu dzīvēs, jo pašattīstība, šajā gadījumā, runas mākslā, spēj virzīt cilvēkus pretī dižākiem mērķiem un to sasniegšanai, respektīvi, apgūstot kādai konkrētai darbības jomai atbilstošu runas mākslas stilu un visas pārējās, tai nepieciešamās nianses, ir lielāka iespēja iegūt sev tik sen kāroto darbavietu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1332991
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register