Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:363117
 
Evaluation:
Published: 28.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
  Teorētiskā daļa    5
  Fotogrāfija Latvijā 20. gs. 20.–30. gados (ieskats)    5
  Oskara Brīdaka biogrāfijas pārskats    6
  Oskara Brīdaka fotogrāfiskās darbības ievirzes    7
  Portreti    8
  Sadzīves ainiņas un dokumentālā fotogrāfija    8
  Ainavas    9
  Pētījuma metodes apraksts    10
  Pētījuma rezultāti    11
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    15
  Pielikumi    16
Extract

Secinājumi
Oskars Brīdaks kā fotogrāfs, Cēsu apriņķa Straupes pagastā, darbojies no 1926. – 1957. gadam - 31 gadu, kas bija ilgs laiks, lai spētu saražot lielu daudzumu fotogrāfiju. Darba autore secina, ka Oskars Brīdaks fotogrāfa amatu apguvis kā autodidakts, jo nav informācijas par to, kur fotogrāfs izglītojis. Tajā laikā bija iespējams fotogrāfiju apgūt pašmācības ceļā, jo iznāca vairāki iepriekšminētie specializētie žurnāli, kas sniedza padomus un instrukcijas, lai sekmīgi apgūtu tehniskās vajadzības – kā darboties ar fototehniku, kādu labāk izvēlēties un foto literatūra sniedza arī praktiskus padomus par kompozīcijas nepieciešamību fotogrāfijā, apskatīja fotoizstādes, reproducēja latviešu un ārzemju autoru fotogrāfijas.
Pētnieciskā darba ietvaros, tika aprakstītas fotogrāfa Oskara Brīdaka pielietotās vizuālo kodu sistēmas fotogrāfijā. Darba autore, vadoties pēc iegūtajiem fotoattēliem, secina, ka Oskars Brīdaks bijis daudzpusīgs fotogrāfs, jo autores rīcībā esošajos fotoattēlos ir ainavas no dažādām Latvijas vietām, arī no Straupes pagasta, sadzīves ainiņas - fotogrāfijas no dažādām viesībām – kāzām, kristībām, bērēm, arī darba momenti, kā arī tuvinieku portreti un pašportreti.
Darba autore fotogrāfa uzņemtos portreti sadalīja vairākās grupās, pēc kadrējuma: tuvplāns (tikai seja); portrets ar pleciem un krūtīm (ar formātā neiekļautām rokām vai ar formātā iekļautām rokām); portrets līdz ceļgaliem (stāvošs vai sēdošs modelis), pēc dalībnieku skaita: iedala individuālie portreti, dubultportreti un grupas portreti, kā arī pēc stila: klasiskais stils, vēsturiskais stils un momentuzņēmums. Darba autore secina, ka fotogrāfu interesēja dokumentalitāte, ņemot vērā cilvēku kompozīciju. Fotogrāfa uzņemtie fotoportreti rāda ne vien to, kā izskatās fotogrāfijās redzamie cilvēki, bet tie ir arī vizuālās biogrāfijas, kas rāda fotoportretam pozējošā cilvēka raksturu un atklāj viņa personības unikalitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register