Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303516
 
Evaluation:
Published: 13.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Zināt nozīmē runāt tā, kā vajag un kā to paredz zināma garīga pieeja; runāt nozīmē zināt tādējādi, kā tas iespējams un atbilst tam modelim, kuru uzstiepj līdzcilvēki.
(M. Funko)

Zināšanas ir izziņas rezultāts. Izziņā cilvēks uzņemas pilnīgu atbildību uz sevi, jo viņš ir tā unikālā būtne pasaulē, kura pēc zināšanām tiecas saskaņā ar savu gribu. Zināšanas ir jāiegūst, jo tās neatklājas tieši, kā atklāsmes patiesība. Zināšanu ieguve prasa spēku un gribu, tās nav dotas, tās ir jāiegūst un jāizcīna. Izzinot un darbojoties saskaņā ar zināšanām, cilvēks pasaulē jūtas citādi, nekā balstoties uz reliģisku ticību un tverot atklāsme patiesībās. Orientēšanās uz zināšanām kopš Jaunlaikiem sekmē tehnikas attīstību. Kopumā zināšanu krāšana izveidoja mūsdienu civilizēto sabiedrību, kurā tagad valda zinātni idealizējošs noskaņojums, tehnoloģijas un informātikas izvirzīšana priekšplānā.
Zināšanas mums katram ir ļoti svarīgas un noderīgas un ļoti bieži mēs atzīstam to, ka īstenībā nezinām neko, gluži kā Sokrāts teicis: ”Es zinu, ka neko nezinu”. Tas ir pamats, lai domāšanā un zināšanas virzītos uz priekšu un nepaliktu apšaubāmu atziņu gūstā.
Viens no zināšanu veidiem kāds ir, tas ir zinātniskās zināšanas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register