Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355964
 
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās šī tēma ir ļoti aktuāla, jo ne tikai pusaudži, bet jaunieši vecumā līdz 25 gadiem vadās pēc supermārketiem un superprecēm. Šīs superpreces ir izveidojušās par iecienītajiem zīmoliem, piemēram, Iphone – trešais pasaulē atpazīstamākais zīmols (2013). Cilvēki reklāmas un citu cilvēku iespaidā iegādājas to, jo vēlas sekot „orbīta kustībai”, nevis viņam tas ir tik ļoti nepieciešams. Viņa jautājums nav iegadāties šo preci, bet kad iegādājas, tad tā uzdod jautājumus, kura ietver atbildi un šī pirkuma iegādi. Ir arī tā saucamie akciju un kuponu atkarīgie. Personas, kurus vada reklāma, nevis nepieciešamība pēc preces. Supermārketi ir tā pārņēmuši pilsētas, ka, ja uzrodas kāds gadatirgus, cilvēki tos pēkšņi novērtē, bet tikai īslaicīgi. Visus šos paradumus regulē mūsdienu dzīvesveids un „bara instinkts”. Sabiedrība regresē un zaudē patiesās, garīgās vērtības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1345937
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register