Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119240
 
Evaluation:
Published: 16.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Zīmola nozīme un nepieciešamība, nosacījumi   
1.1.  Zīmola nozīme   
1.2.  Zīmola nepieciešamība   
2.  Esošās situācijas raksturojums – padarītais un plānotais   
2.1.  Padarītais zīmola kontekstā   
2.2.  Plānotais zīmola kontekstā   
3.  Valsts zīmola priekšrocības un trūkumi   
3.1.  Valsts zīmola trūkumi   
3.2.  Valsts zīmola priekšrocības   
4.  Latvijas zīmolēšanas stratēģija, perspektīvas   
4.1.  Latvijas valsts zīmola stratēģija   
4.2.  Latvijas valsts zīmola perspektīvas   
  Literatūras un avotu saraksts   
Extract

Lielākais ieguldījums valsts zīmolēšanā ir ideja. Latvieši ir kreatīvi un nepārprotami labā veidā vai labāk sakot mērķtiecīgā veidā. Latvijas nākotnei ir jāatrod atbildi globālām problēmām, lai novērstu lokālās problēmas. Ir laiks doties ārpus robežām ar pārliecību, piedāvājot savi un savas iespējas, bet diemžēl tā ir viena no tautas problēmām – mēs esam pārāk kautrīgi vai mums ir pārāk lielas bailes doties uz ārzemēm, lai reprezentētu savu valsti. Latvija ir pasaules otrā zaļākā valsts , bet mēs, diemžēl, neizmantojam šo faktu labvēlīgā veidā. Kādēļ Latvija nevarētu būt pasaules zaļākā valsts, veselīgākā valsts, valsts ar viss zaļākajiem resursiem, valsts ar priedēkli EKO klāt. Tā ir satriecoša iespēja popularizēt un cildināt mūsu valsts tēlu citu acīs. Latvija ir spējīga veidot konkurēt spējīgu identitāti ne tikai balstoties uz to, ka mēs daudz dziedam, dejojam, pinam vainadziņus un lēkājam pari ugunskuram, bet arī balstoties uz mūsu domāšanu un radošo pieeju lietām.
Rīga ir Latvijas valsts zīmola galvenā sastāvdaļa. Runājot par Rīgu kā zīmolu, tam ir lieliskas perspektīvas kļūt par Baltijas valstu galvaspilsētu, jo ar savu Vecrīgas arhitektūru ar vēsturiskiem pagātnes pieskārieniem uz katra bruģa tā ir šī titula cienīga. Bet sasniedzot šo mērķi nedrīkst apstāties, ir jāturpina un jādomā tālāk, kā padarīt Rīgu par Eiropas pilsētu sirdi.

Secinājumi
1. Latvijas zīmolam ir konkurēt spējīga identitāte.
2. Latvijas tauta un tās valsts vīri ir tieši valsts zīmola veidotāji.
3. Valsts zīmolēšanai ir konkrēta stratēģija pie kuras tā pieturās, bet, diemžēl, problēmas saistītas ar zīmolēšanu Latvija netiek atrisinātas, kas pamatīgi palēnina zīmola attīstību.

Priekšlikumi
1. Latvijai ir nepieciešams popularizēt eksporta preci, kas ir saistīta ar medicīnu un tehnoloģijām.
2. Latvijas resursi sniedz daudz iespēju popularizēt valsti, bet šīs iespējas netiek izmantotas.
3. Ja Latvijas tauta būs gandarīta un lepna par savu valsti, tad tas atspoguļosies valsts tēlā un citu acīs būs pievilcīgāka.
4. Ir nepieciešams augstāks finansējums valsts attīstībai. Tas ir liels ieguldījums, kas, ja pareizi pārdomāts, nesīs lielus ienākumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register