Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:139536
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

ATBILDE
Pirmkārt, salīdzinot Jeremiju un Ecekiēlu, jāņem vērā laiks, kurā viņi darbojušies kā pravieši. Ja Jeremijas darbošanās laiks ir 626.-586.BC Jūdā, tad Ecekiāla grāmatas pravietojumus datē ar 592.-570.BC. Pēc Jeruzalemes krišanas jūdi, kas bēga uz Ēģipti, paņēma Jeremiju līdzi, kur to nomētāja akmeņiem, bet Ecekiēlu 597.BC kā vienu no jūdu gūstekņiem Nebukadnēcars aizveda trimdā uz Babilonu. Tā kā Ecekiēls darbojās trimdinieku vidū, priesterībai un kultam bija liela nozīme, jo tie stiprinaja nacionālo vienotību. Viņš garīgi stiprināja trimdiniekus, taču atgādināja arī tautas grēkus, pieminot ne vien morālos pārkāpumus, bet arī grēkus pret kultu, tādā veidā Ecekiēls mīkstināja Jeremija ekskluzīvismu, viņa radikālo nostāju pret kultu.
Iedalot Ecekiēla grāmatu četrās daļās, minētā nodaļa būtu jāpieskaita pie “Babilonā izplatītajiem vēstījumiem, kas galvenokārt skāra trimdinieku atgriešanos Jūdā”(Dž.Dreins, Ievads Vecajā Derībā 168.lpp.). Savukārt Jeremijas grāmata no 21.-38. nodaļai runā par Cedekijas valdīšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1327605
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register